• artch

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Vi ska till mina föräldrar. Vi, läs min dotter, är efterfrågade

• artch

Sambalkotletter är snabbt och gott. Grädde, creme fraiche, soja och sambal efter smak.

maddeofreddes skrev 2007-12-07 05:59:29 följande:
    God morgon tjejer !! Ursäkta den tidiga timmen.. Jag har lite bekymmer.. Jag vill ha middagstips.. Är less på allt.. Köttfärs, korv, gröt, kyckling..osv.. Ingen som har några goda matidéer ?? Hoppas att ni får en bra dag.. Jag ska i väg o jobba strax !!
  • artch

Är det några specifika kor? Jag vet att det finns bönder som skaffar fler och fler djur utan att öka ytan för dem (generellt, ingen jag känner). Vet en som gjorde det, men blev anmäld. Och det var i trakterna.

Tycker att det är skittrist hur höns föds upp. Jag antar att uppfödarna inte får särskilt mycket betalt per kyckling. Det ursäktar inte behandlingen på något sätt, men...

Usch så trött! Blev konstigt och osammanhängande, men håll till godo

madigan skrev 2007-12-08 09:24:45 följande:
    Men de är inga mjölkkor, spelar de nån roll vad för kor de är..kor ska väl inte stå i skit.Hade det varit i sydsverige så hade bönderna blivit anmälda.Hästar tex ska väl inte gå på stampad jord utan hö?
  • artch

Är det inte dags att lägga ner diskussionen om kor och kycklingar? Det håller på att gå överstyr. Det börjar hamna på personnivå och så ska det inte vara här!

• artch

Grattis på bröllopsdagen Laisen80!

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~