Inlägg från: Trollmamma |Visa alla inlägg
  • Trollmamma

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

WilmersMamma skrev 2007-11-23 13:07:55 följande:
    Min son på 10 månader har fått magsjuka, hur vet man om det är vinterkräksjukan???.Har hört det ryktas om att McDonald´s ska stängas, någon som vet något om det? kanske jag som inte hänger med
    Ja det har stått i norran att McDonalds ska stänga...och jag tycker då inte att det gör något Räcka ut tungan
  • Trollmamma
    bendito skrev 2007-12-16 11:54:50 följande:
    Är det nån som vet nått om vintergatan i Skelleftehamn? Bra område? Såg att en av mammorna här bodde i Skelleftehamn, du kanske vet?
    Här är en till mamma i Skelleftehamn
    JA det är ett bra område faktiskt! Vi har bott där, fast inte på Vintergatan utan på gatan brevid men det är i samma område.
    Kan helt klart rekomendera det!

Var på Vintergatan var det? Nr? Är det en BRF förening, i så fall vilken?
    Vi bodde i brf myran och där bor mina svärföräldrar...en bra förening som jag kan rekomendera...
  • Trollmamma

WilmersMamma: Jag har en och jag älskar den! Det är en superbra vagn tycker jag Har en rosa svart

• Trollmamma
    WilmersMamma skrev 2007-12-19 16:10:25 följande:
    Hej! Fick veta idag att Wilmer har fått dagisplats på Skogsbrynets förskola i Yttre Ursviken, om man kollar på Skellefte kommuns hemsida så står det att det hör till Ske-hamns förskolor och inte till Y Ursvikens förskolor. Hur långt är det eg att gå dit? Ngn som vet? Någon som har nått annat å säga om denna förskola? Känns iaf skönt att man vet nu..
    Skulle gissa att det tar ca 30 minuter att gå dit.
    En kompis till mig har sina barn där och hon har då bara talat gott om den förskolan
  • Trollmamma
    anlisa skrev 2007-12-20 13:06:24 följande:
    Hej alla skellefteåbor..Jag har en son som ska/vill flytta till Skellefteå och nu undrar vi om Skellefteå är att föredra före Skelleftehamn? Han har fått höra att han skall akta sig för Skelleftehamn. Vad säger ni som bor där uppe?
    Jag bor i Skelleftehamn, och är inflyttad, och jag trivs super bra här. Jag tycker det är ett lugnt ställe, och bor här mer än gärna. Man hade hört en hel del innan man flyttade hit, men inget har stämt av det än så länge
    Så jag rekomenderar Skelleftehamn till alla som funderar på att flytta hit
  • Trollmamma
    Felicia6 skrev 2007-12-22 11:29:48 följande:
    God jul alla

Ja den där är suverän
    God Jul till dig också
  • Trollmamma
    Felicia6 skrev 2008-01-27 22:17:47 följande:
    om du hittar nåt bra så tipsa mig gärna så tipsar jag dig om jag hittar nåt Peda, skojjar ju bara me dig hihiVart brukar ni köpa era kläder? Jag har ju varit (och är iofs) lite tvingad att gå till dom större avdelningarna pga att jag är så tjock och om jag går ner och kan ha vanliga storlekar vill jag ju köpa snygga kläder.Vart finns dom?
    Jag köper mina kläder på de affärer som finns i stan. Har faktiskt lite svårt att hitta kläder jag gillar fast jag nu gått ner från strl 44 till 38...tror det handlar om att jag inte riktigt kan komma sams med modet Men man lär sig väl
  • Trollmamma

Ja usch och fy för att vara sjuk eller ha sjuka barn... Vill inte att alla mina tre ska åka dit samtidigt igen. Men vad är oddsen att de skulle klara sig? Wilma har ju fått tillbaka sin hosta och är super snorig. Så nu är det bara att vänta att de andra två också ska bli det Räcka ut tungan
    Visst låter jag som en riktig optimist?

• Trollmamma
    Zeen skrev 2008-01-28 19:40:22 följande:
    Jaha, isåfall pratar vi inte om samma butik. Nu kanske mina fördomar tar överhand men är inte CityGirl typ samma kläder som finns i torgstånden?!
    Japp det är det, han har bara flyttat in så att säga
  • Trollmamma
    Peda skrev 2008-02-15 10:07:36 följande:
    Tack hally! =) Nu är det 100 år och dar sen jag var på öppna.. nån som har koll på öppet tiderna här i hamn ??
    Kommer inte i håg hur de har öppet där... Vet bara att de ändrat tiderna nu då Ann-Marie blev sjuk. Vet i allafall att fredagar är samma tid som innan 9-12
  • Trollmamma
    Peda: Hittade deras öppettider.

Tis   :   13.00 - 15.00         Asylgrupp
                                               Föräldragrupper

Ons :     9.00 - 12.00
           Babyöppet

Tors :    9.00 - 12.00        
     Öppen verksamhet
                13.00 - 15.30
             Babyöppet ( 0 - 1,5 år )

Fre  :     9.00 - 12.00   
          Öppen verksamhet