~*~*~ Skellefteå!~*~*~
Idag ska jag äta middag själv igen..sambon har jobbat em hela veckan och idag äter han julbord med jobbet! Vill oxå!
hade suttit fint med ett mumsigt middagstips, men jag får väl fixa en romantisk enmansmiddag ikväll :P
Idag ska jag äta middag själv igen..sambon har jobbat em hela veckan och idag äter han julbord med jobbet! Vill oxå!
hade suttit fint med ett mumsigt middagstips, men jag får väl fixa en romantisk enmansmiddag ikväll :P
Hej på er!
Nu är det bara 2 veckor kvar tills våran bebis kommer!
Skulle ni kunna vara snälla och ge mig tips på det nödvändigaste att ha med till bb? till mamma,pappa,baby o övrigt..?
Tack Peda!
Sista veckorna bara rusar iväg! Snart är du där! hade gärna haft några veckor kvar, vill fira julafton med så många, blir 3 ställen, men jag väljer att vara hela dagen hos mina föräldrar, måste ta detlugnt nu så vi får gå över till det nya året!
Peda:
För vår del är det bara "oron" över att bebben kanske vill komma ut före! För vi har ett inplanerat snitt den 3:e Januari,så det blir senast om 2 veckor som vi blir 3!:D
Jag hade gärna genomgått en vanlig förlossning, känns tråkigt att inte få göra det, Men hoppas på nästa barn!
Bebisen ligger i och har hela tiden legat i sätesändbjudning, har genomgått ett misslyckat vändningsförsök så då bokades ett snitt in. För säkerhets skull så görde snitt här, de har så liten erfarenhet av sätesbjudning! Jag själv kom med fötterna före och det hade kunnat gå illa,vill inte chansa!
De väljer ju att göra snitt 7-10 dagar innan Bf, men vi ville så himla gärna ge babyn en chans att komma 08,så vi fick inplanerat rätt på BF!