Inlägg från: Bummelumman |Visa alla inlägg
  • Bummelumman

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Jag försöker annonsera igen. Någon som har den röda hjärtlampan från IKEA som vill sälja den? Den skulle passa så bra ovanför spjälsägen i bebisens rum.

I min mage bor en liten bäs och den ska komma ut den 5/2 2008
  • Bummelumman
    maltazar skrev 2007-11-30 19:59:52 följande:
    Bubbelumman: är risk att det där försvinner... man får tydligen inte annonsera här. nån var och raderade mitt inlägg om vagnen och så fick jag en tillsägelse i mail om det.
    Fast mitt förra fick vara kvar... Hoppas att det får vara kvar. Vill verkligen hitta en sån lampa... Ledsen
  • Bummelumman

bcsvensk och madigan: Har kollat, men hittade inget tyvärr.

• Bummelumman
    sunnanå skrev 2007-12-02 02:13:43 följande:
    Halloj!vi har en hjärtlampa som vi inte använder så om du vill så kan jag ta med den till ske-å då jag åker upp ,blir kring jul för vi ska vara på sunnanå då.du kan ju skriva vad du tror.så kan vi mötas upp då issåfall men du vill väl ha en tidigare än kring jul.Men du vet om att den finns ialla fall.
    Låter toppen. Bebisen är ju inte beräknad förrän i februari så jag behöver den verkligen inte före jul. Är så skönt om man slipper handla på Tradera och Blocket. Köper den gärna! Vi kan kanske höras av närmare jul då.
  • Bummelumman
    sunnanå skrev 2007-12-02 19:03:42 följande:
    Ja,det blir jättebra.när e bebis planerad att se dagens ljus?Alina är ju född i feb också.
    Den är beräknad att komma den 5 februari och jag hoppas den inte blir alltför sen... Det är ju skottår.
  • Bummelumman

Har en fråga angående resesängar. Hur länge kan man använda en sån? Finns det någon maxvikt på dem?

• Bummelumman

Tack Lejko, Caakam och Maltazar! Är verkligen i valet och kvalet om det är bättre att köpa en beg spjälsäng istället. Vi måste ha en säng till mina föräldrar när vi åker dit och hälsar på vilket vi gör ganska ofta. Skulle vara ganska smidigt och sen tar ju en resesäng ingen plats nästan.

• Bummelumman

Lejko: Jo jag hade tänkt lämna allt hos mamma och pappa. Tyvärr finns inte min gamla spjälsäng kvar eftersom jag har fyra yngre kusiner som nött upp den! Ledsen Vill verkligen inte behöva släpa med mer än nödvändigt eftersom vi har två katter som ska rymmas i röran någonstans. Ska bli spännande första gången...

• Bummelumman

Såg mysigt ut det där Felicia!

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~