• Lofia

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Hej!

Ska flytta till skellefteå i sommar. Har ni något tips på var man ska bo. Har en dotter född i sept 07.

• Lofia

Bendito: Ersmark låter mysigt men vi vill gärna bo i stan.

Hally: Är det på Anderstorp? Grattis till jobbet, vad jobbar du med?

• Lofia

Hally: Har sett fina br-radhus där, är det ett sådant ni bor i? Är det långt till sjukhuset eller går det att cykla? Jag är kommer väl antagligen att jobba där när min mammaledighet är över. Hur är det med dagis, finns det i närheten?

• Lofia

Felicia6 & Hally: Tack för råd och tips. Får se vart vi hamnar. Om man vill bo lite närmare sjukhuset vad rekommenderar ni då?

• Lofia

Felicia6: Jag var i Khao Lak innan tsunamin, vore skoj att åka tillbaka och se hur det ser ut nu. Trivdes jättebra där, var inte så mkt turister men det kanske det börjar bli nu?

• Lofia

Hally & Felicia: Ok, alltid bra att få tips från någon som bor i stan, tack Ska kolla in bilderna från Khao Lak.

• Lofia

Maltazar: 20 min till jobbet är väl ok men 40 min när man börjar 6.45 är ingen höjdare

Peda: Tack, vi kommer flytta i sommar. Emil börjar jobba 9e Juni så det blir någon gång efter det.

Maritmedem: Tack för åsikter, alla är välkomna!

• Lofia

Oj vilka flitiga skrivare ni är!

Felicia: Vad är det du ska operera?

Nu ska jag ut i solen, hur är vädret i skellefteå?

• Lofia

Felicia: Jaha, när ska du får opereras? Är det svårt att få det beviljat? Lycka till och grattis!

• Lofia

Idag har vi babysimmat för första gången! Så skoj!

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~