~*~*~ Skellefteå!~*~*~
annamnus: Kika på www.delfinsimmet.com
annamnus: Kika på www.delfinsimmet.com
Jag tycker om Karma...
Hej på er!
Är det nån som brukar träna på Friskis & Svettis och har varit på deras Kombipass som är 1½h på Campus??
I så fall funderar jag på hur passet är, jobbigt, vad ingår osv...
Madigan: Tack för at du svarade!
Funderar så på om jag ska våga mig på att gå på det där passet, eller om det kanske är lite för tungt än...
Zeen: Jo jag tränar i vanliga fall, kör mkt spinning på Friskis och så går jag på Core, men känner att jag saknar träning till överdelen. Älskar att spinna, det är liksom "min" grej så därför tänkte jag att kanske ett Combipass skulle passa, då man kör både uppe och nere, men jag blev rätt tveksam då att jag såg att passet var 1½h, pallar jag det? Därför funderade jag på HUR pass ansträngade det är. Ja, att man gör träningen individuellt vet jag, men då jag knappt har några muskler på överkroppen, känns det som så är jag lite tveksam, vill itne behöva bryta träningen..
Mammasknodd: Håller med om vattengympa, men efter att Edda stängde har jag aldrig möjlighet att fara på något sådant pass. Men sen när Edda öpnnar, snart hoppas jag.. Förresten nån som vet när dom har tänkt öppna igen?
Förresten, GRATTIS Felicia!
Hur känns det, skönt, nervös?!
Då kommer nog min mor och du göra operationen nästan samtidigt, fast på olika sjukhus då förståss! Glad för hennes skull, hon lever upp så mkt mer nu sen hon fick reda på att hon ska få opereras...
GRATTIS Peda till erat lilla underverk. Super söt liten plutt!
Vem här i tråden var det som hade lämnat in köksluckor för målning? Kan det har varit Turia?! Undrar bara vad det gick per lucka och vart ni lämnade in någonstans.
Vi håller nu på med en light renovering av köket och när vi är färdiga så kommer luckorna att se skabbiga ut, tror jag! Så dom måste målas om.
Jag är så tok nervös nu att jag vet knappt var jag ska ta vägen! Samtidigt är jag GLAD!! Ska på intervju till veckan, så snart, hoppas jag få gå och säga upp mig!
Nån som vet/hört något om skoterolyckan som varit mellan Burträsk och Ljusvattnet?
Har varit en skoterolycka mellan Burträsk och Ljusvattnet. Ambulanser och polisbilar har passerat i en väldans fart förbi vårat hus, påväg från Burträsk till stan så mötte ambulansen upp en ambulans just bortanför vårat hus. Såg och verkade allvarligt. Kollade på norran.se läste om olyckan och senare så stod det att han hade avlidit. Tragiskt!!