Inlägg från: Sarah81 |Visa alla inlägg
  • Sarah81

appropå pyssel måste få visa mitt senaste alster. Jaghar stickat min egen sjal till bröllopet i januari.Har letat ockh letat men inte hittat nått som passar mig så jag tog saken i egna händer och stickade på frihand.var orolig att det skulle se förj-ligt ut men jag tycker faktiskt att den blev himla fin den finns i galleriet.

• Sarah81

Peda: Jag har stickat den men virkat kanten och sen sytt ett foder..
    Tack alla

A lifelived in fear is a life half lived
  • Sarah81
    madigan skrev 2007-12-06 21:09:38 följande:
    kan man dricka 1 xider julcider med 4,5 % när man är havande?
    Varför chansa?
  • Sarah81

har ett supersmarrigt recept på kycklingtaco i min blogg*mums*

• Sarah81

Annamus:

• Sarah81

Se busstiderna för kågedalen.

• Sarah81

Jepp det blir lokalbuss från bussstationen i staan. Jo Ersmark har egen hållplats men Ersmark hör till området Kågedalen. Hoppas jag var tydligare nu

• Sarah81

Det är just ovan för mig om du minns var jag bor Och för mig och gå in till bvc i hamn tar det ca 35min

WilmersMamma skrev 2007-12-19 16:10:25 följande:
    Hej! Fick veta idag att Wilmer har fått dagisplats på Skogsbrynets förskola i Yttre Ursviken, om man kollar på Skellefte kommuns hemsida så står det att det hör till Ske-hamns förskolor och inte till Y Ursvikens förskolor. Hur långt är det eg att gå dit? Ngn som vet? Någon som har nått annat å säga om denna förskola? Känns iaf skönt att man vet nu..
  • Sarah81

Anlisa: Jag bor nu inte i Ske-hamn men i grannorten. Har mångavänner i hamn som trivs jättebra. Visst det har varit lite rörigt i hamn. Men det är ett gammalt rykte som släpar kvar.

A life lived in fear is a life half lived
  • Sarah81
    kobra skrev 2008-01-01 21:27:44 följande:
    den här brullan har köpt hus i ersmark tror

är det hon som  har köpt "lyxvillan"med polen då eller?
  • Sarah81

Peda.Ang ugnar ta vim/jif eller vad det nu heter ochoch stryk på det i ugnen  slå på ugnen på svag värme typ 50 grader låt det verka i ca en 30 min sen är det bara att gnugga den ren. Om det är världens bästa tips men mamma gör så i alla fall

• Sarah81

ja då var man fru

• Sarah81

Lillhjärtat jag kommer gärna

Har lagt ut en bild nu från bröllopet för nyfikna

• Sarah81
    Peda skrev 2008-01-29 18:06:43 följande:
    Ja.. jag vet inte om jag sagt det.. men sanders farmor ligger mad magsjuka.. NU!! Hon som tagit semester för att kunna vara med sander så vi ska kunna vara på BB i lugn och ro.*suck* Inget att göra åt eller som jag klandrar henne för.. men det är bara så dråpligt! Själv hade jag just tänkt att ärsch! Sprolla lixom.. men bm proppsa på att INTE åka till henne.. Utan låt det gå några dagar så är man lite säkrare....well well.. vore inte roligt att bebisen ska börja livet med RS.. men samtidigt VILL jag ju träffa alla på en gång. *suck igen*Nåja.. var på stan idag.. sissta rycket lixom . =) Köpte mej en lätt toning så jag får fräscha upp mej lite i kväll.. köpte ny spray också.. bebisens vagn kom och var till belåtelse också. Fan.. vi ska få bebis i morgon.. som nån sa till mej idag(minns inte vem) -Som att åka på Konsum och shoppa bebis! Hihi.. tyckte jag var festligt sagt. Nu ska jag ta och tvätta skallen och smeta på lite tonings klet.. uppdaterar BD ska jag också göra sen.. och ÄTA Måste ju fasta från 00.00 i natt och fram.. HUR ska jag klara av det
    Haha jag tror jag får sträcka på ryggen och ta åt mig för kommentaren
     Lycka till i morron nu vännen, vi är nog många som tänker på er och håller på att förgås av nyfikenhet
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~