Inlägg från: maddeofreddes |Visa alla inlägg
  • maddeofreddes

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

God morgon tjejer !! Ursäkta den tidiga timmen.. Jag har lite bekymmer.. Jag vill ha middagstips.. Är less på allt.. Köttfärs, korv, gröt, kyckling..osv.. Ingen som har några goda matidéer ??
    Hoppas att ni får en bra dag.. Jag ska i väg o jobba strax !!

• maddeofreddes

Tack för alla bra tips.. Blir nog och äta sambal kotletterna.. det är bara såå gott..

Sarah81 : Har kopierat ditt kycklingtaco recept... så smarrigt ut !!

• maddeofreddes

Tjoho ! Är det nån som vet om man betalar dagisavgift nu i december ? Ska lägga in räkningarna nu och jag verkar inte fått nån dagis räkning !!

• maddeofreddes

God Jul & Gott Nytt år alla.. Jag ska iväg och jobba en sväng nu.. men bara fram till 12.. skönt.. börjar inte om förrän annandan kl 8 !!

• maddeofreddes

Tjoho alla skellefte bor !! och övriga med ! jag vill bara skryta.. min kära mor finns på youtube !

Kolla in !!

• maddeofreddes

mammasknodd : Ja det är hon som rider.. Jag vet inte varför de lagt in det.. det var deras hästskötare som gjorde det !

Maltazar : Jag förstår inte hur du menar.. Man får o det går att göra det !!

Sajja ; Ja jag vet !! Visst har hon blivit en vacker häst !!

• maddeofreddes

sajja : Jo det har inte alltid varit det lättaste !! Hur är det med lillkillen då??

maltazar : Nja det vet jag inte.. Det spelar nog ingen roll !

• maddeofreddes

Hej hej på er ! Hur är det med alla? Här hemma är vi(läs jag o Elise) förkylda och har varit hemma från dagis o jobbet hela veckan.. Jag håller på bli tokig.. ! Jag som just börjat på mitt nya jobb åsså blir man sjuk !! Ja ja.. ville bara skriva av mig lite !!
    Många snorkramar ! /Madde

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~