Inlägg från: Lillhjärtat04 |Visa alla inlägg
  • Lillhjärtat04

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

kobra skrev 2007-12-12 16:52:52 följande:
    ja skiftes är då en gata som det inte strålat om de senaste åren, har själv bott där i början på 90 till 98 och i början var det ok men sen så dalade det ganska raskt ner..
    Jag tycker inte alls att Skiftes är något fel på. Bor själv där med barn och jag tycker att det är lugnt och barnvängt här också som alla andra gator här på a-torp
  • Lillhjärtat04

Alla rykten om Skelleftehamn har börjat störa mig regält....jag har bott i hamn i princip hela mitt liv o inte är jag krimminell, knarkare, a-lagare eller vad allt mest det går rykten om.
    Visst Sävenäs har varit väldigt omtalat men det är långt ifrån vad rykterna säger. Som Peda sa så handlar det ju om gamla människor som håller sig på sin kant o dricker...

Jag tror inte att det spelar någon roll om du så bor i hamn eller om du bor i kungens slott....för överallt så finns det alla sorter o kan man inte leva med det så kanske man borde fundera på att flytta från jorden...

• Lillhjärtat04

ursäkta stavfelen men mina händer går fortare än knapparna på tangentbordet Skrattande

• Lillhjärtat04

Åh idag är jag helt färdig...har först varit på jobbet hela dagen idag. Sen stressa hem o göra tårta till Alicia innan allt främmande skulle komma. Så kom hela släkten samtidigt o grattade henne...snacka om att det va livat här!

Men lillskruttan blev i alla fall superglad för alla presenter som hon fick. Kan inte fatta att våran lilla bebis vart 3 år idag Förvånad Hon är ju snart tonåring 

• Lillhjärtat04

Gott Nytt 2008 till er alla!!!

• Lillhjärtat04

Den 18/2 så har jag ett meandi party och tänkte höra om någon är intresserad av att komma??? Glad

• Lillhjärtat04

Sarah: Va kul! Du är så välkommen

Zeen: Ja tänkt för att JAG ska det! Flört Och hur kan du veta det då...va det du som ringde o bokade eller!?!? Räcka ut tungan

• Lillhjärtat04
    Mammasknodd: Jag skickar ett privat mess med min adress

Peda: Det är kl 18.30
  • Lillhjärtat04

Peda: Det kan du vara lugn för...tro inte att du ska kunna komma undan!!! Räcka ut tungan

• Lillhjärtat04
    Ugglans mor skrev 2008-01-24 23:04:48 följande:
    Lillhjärtat: jag vill gärna komma oxå. Om jag får.
    Självklart får du komma Jag skickar ett privat mess med min adress
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~