• Tjej 83

vilken Dip är godast till chips?

äter aldrig Dip, men så vill jag ha det i helgen med chips, gurk o morots stavar.

men vilken Dip är godast?

har bara smakat på Tzatziki o den smaka lite konstigt...

• Svar på tråden vilken Dip är godast till chips?
  • marjalena

Holiday!! Helt klart! Åh vad sugen jag blev på chips & dip nu!

• ANOF

Jag tycker holiday. Ett tipps är att blanda ut dippet med hälften majonäs och hälften cream frech!

• Fluffguf

Jag älskar vitlöksdip, jag har haft sug efter det i flera månader och ätit det jätteofta. Men det ska vara grönsaksstavar till, inte chips. Jag tycker att smaken på chipsen döljs lite av dipen.

• Vårkänslor

Till Sourcreame and onion ska det vara dill dipp.. Men till morotsstavar är det godare me vitlök eller grill dipp tycker jag

• bumse2

Den godaste dippen är klar den man gör själv, blandar turkisk yogurt med pressad vitlök och sweet chilisås, jättegott till både grönsaker och chips.

• Millan83

Den absolut godaste är OLWs Ranch!!!! Såååå god! Oh, my god!!

En sak ni alla borde testa, trots att det låter konstigt, är att dippa Ahlgrens bilar i Ranchdipp!! :P Låter som en gravgrej, men nej! Sååå gott!

• Tjej 83

hehe en till gravgrej som inte heller är det.
    men ta vaniljglass i en skål o smula ner chips o ostbågar o ät mmm så gott.
    började med att det var en fest o de hade godis chips o glass senare på kvällen o då blandas allt så klart.. men guu så gott haha

Millan83 skrev 2007-11-22 18:16:54 följande:
    Den absolut godaste är OLWs Ranch!!!! Såååå god! Oh, my god!!En sak ni alla borde testa, trots att det låter konstigt, är att dippa Ahlgrens bilar i Ranchdipp!! :P Låter som en gravgrej, men nej! Sååå gott!
Svar på tråden vilken Dip är godast till chips?