Esa skrev 2008-01-27 17:53:18 följande:
Hej igen, Vi har varit på Tobago i två veckor. Var verkligen hur bra som helst. Har försökt att inte tänka så mycket på barn under denna tiden för att verkligen få slappna av. Jag har ÄL nu i dagarna. Både jag och mannen ska ut och resa i morgon och vara borta i några dagar så vi får köra på idag. Vart är ni i cykeln? Vilket försök är ni på?Det hade varit kul att ta en fika nån gång och prata av sig lite. Hade verkligen varit skönt att få prata med någon som verkligen förstår hur man har det.
tobago vart ligger det låter långt bort.. :) två veckor härligt.. nej kan ju va skönt det med att försöka kopla bort tankarna lite. behövs i bland..
ja men då får ni köra på i dag,, hihih du får överaska han till tusen.. nust nu väntar jag på min bim som jag ska ha den 2/2 nu 6 dag kvar.. hihi vi börja i våras 07 några mån sedan fick mf då fikc vi ta en "paus" orka inte med det och inte min man häller. sen har vi ju kört oskydat men inget har hänt..
fick något konstigt föra mån vet ej om det var mf eller inte. men har en regelbunden mens komer alltid 29 dagar mellan men nu gick jag över 9 dag och testa neg men på dag 10. blev allt bara svart jag höll på att svima i duschen och började blöda jätte mycket, vi vet inte om det var mf eller inte men jobbigt vardet,,
ja vist hade varit jätte kul om vi kunde göra det.. :) hur gamla är du och din sambo? kram