hej-
Esa skrev 2008-02-03 14:09:39 följande:
Tråkigt med ett till tidigt MF....): Fick själv ett plus efter mens en gång och jag blev jättepaff och jätteglad och sedan visade det sig att det var ett missfall. Man blir sååååå besviken. Tycker verkligen du ska säga till gyn om dina tre missfall för efter tre missfall så gör de en missfallsundersökning. Kan ju vara något ämne som fattas...Jag var inte på mor och dotter för jag visste inte att de fanns förrän jag fick en tid på NÄL. Pratade dock med dem och det verkade jättebra där. Hade jag fått göra om utredningen så skulle jag gått dit. Det var väldigt struligt på NÄL tycker jag och väldigt långa telefonväntetider om man vill prata med någon.
ja prata med sjukvården nu och hon tyckte jag skulle kontkta mv. ska ditt nu 21 feb. får se vad hon säger man hon sa att det låter som att du fått ett tidigt mf. vilket är mycket vanligt. och inget man kan göra åt. men att det inte klassas som ett riktigt mf. just för att ägget aldrig riktigt fäst sig..
ska till mor och dotter då 21 .. ok jobbigt men hur ser eran kommande tid ut nu då? är det ivf som gäller ??