• Anonym

spricka

i hanfatet på toaletten, nu ska vi flytta... hur mycket kommer vi få betala tro? färgen på väggen baköm vår micro har lossnat... måste man betala det?

• Svar på tråden spricka
  • Anonym

Har ni skrivit på besiktning av lägenheten när ni flyttade in? Är det inte så annars att de inte kan kräva pengar från er?

Kan ni inte försöka måla över bakom mikron?
    Göra en fuling på handfatet, försöka maskera med lite tandkräm eller nått. Närvars...

• killotjejmamma

Handfatat får ni säkert betala
    antingen självrisk om man tar det på försäkring eller så köper man helt enkelt ett nytt priset är ungefär det samma.

Vi fick köpa nytt handfat till en lägenhet eftersom jag tappat en rollon flaska i handfatet.

• no pasaran

köp ett begagnat handfat och tryck dit. Det blir billigare än om hyresvärden ska köpa ett och kräva er på ersättning.

• HOCHM

När vi flyttade från våran hyreslägenhet så lyckades jag självklart tappa en parfymflaska på kanten av handfatet så den sprack!! Fick sån vånda och var jätteorolig att den skulle vara skitdyr. Skrev en lapp till nya hyresgästen om det, dom skulle ju flytta in samma dag. Var till hyresvärden och lämna in nyckeln och förklarade vad som hade hänt. 1 månad senare fick jag räkningen; 264:-!!!!! Gissa om jag blev paff.... Så frågan är hur gammalt kan erat handfat vara?

Svar på tråden spricka