Gravid igen..........Nervös väntan följer.....
Ja då var man gravid igen.Och spänningen är total.Är det spännande att ruva,vad är då inte detta?Hur ska det sluta denna gången.Hoppas nu på juli/aug bebis........Att detta ska bli 3 gången gillt.
Ja då var man gravid igen.Och spänningen är total.Är det spännande att ruva,vad är då inte detta?Hur ska det sluta denna gången.Hoppas nu på juli/aug bebis........Att detta ska bli 3 gången gillt.
Kram på er alla som kämpar!!!!
Igår ringde dom ifrån mvc.Och jag fick en tid hos läkaren där nästa ons.Någon ultid har jag fortfarande inte fått.Men vi skulle prata om det på onsdag.Kan bli så att dom skickar en remiss
Va på jobbet i förgår och fixa med sjukpapper osv.Första gången jag varit ute och rör på mig på 14 dagar.Börja blöda på kvällen sen och även lite igår.Och nu sitter det i rosa flytningar.
Så någon utflykt blir det inte mer än på ett tag.Får stanna inne tills på onsdag nu.
Men vad gör man inte.Är nu i v14 och det enda jag ser fram emot just nu är ul och få se om dom lever och växer som dom ska.För man kan ju inte låta bli att vara orolig när man ska gå och skvätta så här.Det måste ju bero på någonting?
Söndag.
Och nu har ännu en vecka gått.Helgen har varit lugn.Och idag körde gubben runt mig med bilen lite i solen.Passa på att äta ute och fick lite annat att tänka på.Men mina pyren är ständigt i mina tankar......hoppas snart få veta......Jag hoppas fortfarande på att vi en vacker dag ska få mötas.Det är min drivkraft.Vi får kämpa vidare......
Bamsefan och Rolla. Ni ska veta att jag verkligen tänker på er. Har precis kommit hem från semestern och det första jag gjorde vara att gå in och kolla hur det går för er. Håller tummarna! KRAM
Måste tillägga att jag även givetvis tänker på er andra också men det var just era två solskenshistorier med tvillingar efter allt kämpande som jag tyckte var så fantastiska!
Tack så mycket.
Och då är man i början på¨ännu en vecka.Och på ons bär det av till mvc igen.
Fick idag en kallellse till spec på östra för läkartid på mån.
Så nu ska det väl hända lite här snart.Vill ha en titt så jag vet om dom lever........
Har peppar peppar ta i trä haft några lugna dagar och hoppas att det går åt rätt håll.
Vad skönt att det har varit lugnt i några dagar för dig bamsefan. Jag håller tummar och tår att det skall gå bra för dina små liv i magen och att du snart kan njuta av graviditeten.
Din stackare Bamsefan....hoppas pyrena mår bra o att du snart slipper de förbaskade blödningarna *styrkekram*
Jaha då ska jag till mvc idag.Hoppas så att dom fått tag i någon tid för ul nu.För nu är det olidligt att inte få veta om dom lever mina pyren.
Har varit pigg och mått bra dom sista dagarna.Drömmer dock något vansinigt på nätterna.Om allt möjligt....
Vet inte om jag vågar be dom lyssna efter hjärtljud idag.Blir väll ännu nervösare om dom inte hittar några.....men hade varit så skönt om man hade hört något.
Hoppet lever och växer för var dag nu.......
*håller tummarna*