Vilken ställning är skönast för tjejen?
Och varför är den skönast tycker du?
Och varför är den skönast tycker du?
Jag vet inte....
Eller jo...
Allra skönast är missionären när min sambo liksom står som om han gör en armhävning över mig och knullar mig väldigt hårt "neråt" utan att komma för djupt in. Äh, jag kan inte förklara men det är väldigt skönt i alla fall. Och jobbigt för honom med sina 95 kg!
Andra sköna är bakifrån doggy style eller liggandes, rida med ryggen mot honom och smeka mig själv samtidigt, ligga på rygg med benen över hans höft när han ligger på sidan (perfekt slö ställning för långsamt sex!), liggandes på köksbordet när han står framför, vanliga missionären, rida som vanligt, osv, sex är skönt helt enkelt!
Skönaste ställningarna är: när jag ligger på mage och han har armarna som i armhävningsställningen och stöter in i mig.
En annan favorit är även när jag ligger på rygg och har mina knävek på hans axlar så att han åter igen stöttar upp sig själv med armarna. Båda ställningarna kommer han emot min g-punkt och det är ju så skönt
Jag tycker doggy style är skönast. Antingen ståendes på alla fyra eller mer liggande på mage, men med rumpan uppåt putande.
Så att mannen kommer riktigt djupt in, så att han slår i botten, så detkänns som om hela jag är uppfylld
Som uttröttad, trippel småbarnsmamma så måste jag säga, på mage, med armarna om kudden - stocksovandes
bakifrån
Han på rygg, jag ridandes och han med kuddar bakom ryggen så han likosm halvsitter. Då kommer hans bäckenben precis på rätt ställe!
1. Bakifrån
2. Missionären med en kudde under min rumpa
3. Rida medan jag smeker mig själv
4. Han ligger på sidan, jag på rygg och han tar mig bakifrån, jag har mina ben slängda över hans lår. Då har man alla händer fria...
1 Jag rider
2 Jag ligger på rygg, han på sidan
3 missionären
4 bakifrån
missionären, men även sidan bakifrån tror jag även är en av hans favvisar... ;)
Benen på hans axlar eller hårt bakifrån...
haha doggy är allt som funkar med min gravida mage och de är knappt de annars är ju allt skönt så länge karln vet vad han sysslar med.
Jag får knappt ngt då min man inte tycker jag är världens sexigaste i v 34 med en kula som är större än hela mig men när det väl händer så.. rida, då kan jag styra. Ibland gör det lite ont då slemmhinnorna är torra. Glidmedel min bästa kompis. En stark andra plats är liggandes på sidan bakifrån...