Inlägg från: idiblon |Visa alla inlägg
  • idiblon

Typiskt manligt...

Eh... Tycker nog att det är du som är knasig om du säger en sak men menar en annan. På uttalandet "vi borde städa hemma" så hade jag också sagt "ja". Det betyder inte för mig att vi ska städa NU, utan det är ett medhåll om att "ja, det borde vi ju".

Vad du generaliserar. Knasigt.

• idiblon
    Eisa skrev 2007-11-23 09:15:21 följande:
    Hahaha. "Vi borde städa hemma" borde alla med IQ över 80 och med lite omtänksamhet ta som att "jag kanske kan börja"Håller med dig TS.
    Jag hade tagit det som att "Ja, jag gör det när jag får lust till det". Men så är jag skitlöjlig och gör saker på eget initiativ eller när jag själv känner att det behövs, inte för att någon ger mig sublima signaler. Jag skulle nämligen inte kunna leva med någon som inte var rakt på sak, jag förstår inte sådantdär som man tydligen underförstått ska förstå. Så min IQ måste vara vansinnigt låg, trots att alla möjliga tester visar annorlunda...
  • idiblon

Dorian Ertymexx skrev 2007-11-25 19:36:22 följande:

Vi verkar vara rätt många monster i Normfabriken. ;)
    Ja, och visst kan man skratta lite åt det... Men mest är den utbredda kommunikationsbristen oerhört tragisk. Speciellt när man får på fan för att man erkänner sig inte tillhöra den uppmålade bilden av hur män och kvinnor "är". Helt otroligt.
  • idiblon

Vissa människor lever ihop. Men de möts aldrig någonsin.

Svar på tråden Typiskt manligt...