Inlägg från: Mesangium |Visa alla inlägg
  • Mesangium

Typiskt manligt...

Jag håller med AnneSophie..

Och jag svarar absolut "ja" på kommentaren om att det är dags att städa.

Jag säger vad jag menar och får jag ett konstigt svar så säger jag det tydligare. Då har han bara inte lyssnat. Ibland är det jag som inte lyssnar ordentligt.

Men aldrig aldrig aldrig att jag någonsin känt igen mig i TS. Nej män kommer inte med typiska kommentarer som bara män kan säga.. Nej, de är inte dumma.

Säg vad ni menar. Testa och se. Kanske.. håll i er.. får ni svaret ni sökte.

• Mesangium

Dorian Ertymexx skrev 2007-11-24 10:26:20 följande:

Det har inget med kön att göra, det har med fostran att göra. Kvinnor fostras att vara subtila och undfallande, män att vara raka och övertydliga. Och aldrig mötas de tu...Jag är glad att jag är felfostrad, så jag förstår både manligt och kvinnligt. Men så är jag inte heller en "riktig" man.
    hahahaah!

mig är det också fel på. måste vara för att pappa var pappaledig med mig när jag bara var en liten gris.

måste ha lärt mig prata ungefär då och lärt mig att det inte är någon större mening med att säga annat än det jag menar.
  • Mesangium

Känner så fruktansvärt dåligt igen mig i de där stereotyperna, så de måste vara antingen förlegade eller helt påhittade från början.

Det är trångt i sånna där fack. Man får inte plats med alla tentakler. =(

• Mesangium

Dorian Ertymexx skrev 2007-11-24 18:49:50 följande:

Meh, det är för att du, som jag, är bögar. Alla som inte passar in i Normen är det fel på, och det är för att man är äcklig eller syndare.Typ!?
    Ja förmodligen. I alla fall enligt motsatt ända av skalan. De passar nog inte in i normen de heller, egentligen..
Svar på tråden Typiskt manligt...