Inlägg från: Saskia |Visa alla inlägg
  • Saskia

Typiskt manligt...

Han vet väl att om han bara säjer "ja" så städar du och då slipper han, eller?

• Saskia

Tror du att kvinnor och män är olika arter?

Sosserator skrev 2007-11-24 14:00:34 följande:
    Så om man uppfostrar en katt till en hund så blir det en hund? Dorian Ertymexx skrev 2007-11-24 10:26:20 följande:
  • Saskia

Ja, om din tråd är ett skämt så kan du väl lägga den i sandlådan, bra ide.

Sosserator skrev 2007-11-24 16:41:55 följande:
    En till som inte vet vad ironi är, suck... Vet du vad betyder? Det är en gubbe som blinkar med ögat, en lite skojig symbol man kan använda när man busar lite. Vet att vi inte är olika arter, tror du det på riktigt eller är du ironisk på ett alldeles eget sätt som jag inte förstår?Om du inte förstår mitt svar till Dorian så kan jag inte hjälpa dig mer än att förklara för dig att enligt min åsikt betyder inte uppfostran allt utan man föds till en individ och mycket kan man uppfostra till men inte allt. Män och kvinnor ÄR olika, den som inte vet/vill inse det behöver inte hålla med, men heller inte starta en diskussion om detta.Denna tråd skapades för att få tillfälle att se att även andra kan få det att bli lite tokigt pga att vi tänker olika i många situationer.Kanske la tråden under fel rubrik, borde lagt den under humor nu när jag märker hur oerhört gnälligt och allvarligt det verkar bli här.
Svar på tråden Typiskt manligt...