• kobra

rosa trosor till mannen

eftersom så många här verkar tycka att pojkar ska ha både klänning, trosor och pippilotter och allt vad det må va, så undrar jag om detsamma gäller mannen i familjen, är det bra att han bejakar sina kvinnliga sidor eller..eller ses han som lite konstig då.

• Svar på tråden rosa trosor till mannen
  • Roisin Dubh

String? Skrattande

Det som skrivs på FL stannar på FL. Och är sökbart för all framtid.
  • Champagne

Min man har ett par pushup-kalsonger-) Är vi jämställda nu?

• kobra

ja gud sexy eller...... noooot

• Morbid Mistress

Jag ser honom som fullt kapabel att välja kläder själv så vill han ha rosa trosor är det upp till honom. Jag bestämmer inte hans klädsel och han bestämmer inte min.

Flickor har snippa!
  • kobra

Ja min skulle nog ochså få välja mellan trosan och mig, hahaha

• VärstaGrymmaTjejen
    Morbid Mistress skrev 2007-11-23 15:40:56 följande:
    Jag ser honom som fullt kapabel att välja kläder själv så vill han ha rosa trosor är det upp till honom. Jag bestämmer inte hans klädsel och han bestämmer inte min.
    Håller med.
    Visserligen skulle jag bli gruvligt förvånad, men vill han så himla gärna så varsågod.
    There are two kinds of people,those who likes me,and those who can go to hell
  • Tygtiiger

Jag har svårt att tänka mig att han skulle finna dem bekväma, men jag väljer inte hans kläder... Men inte 17 skulle jag skilja mig över ett par rosa trosor!

Jag tycker inte att min son SKA ha klänning eller pippilotter (jag antar att du menar tofsar) men jag skulle inte neka honom om han verkligen ville. På samma sätt tycker jag det vore tråkigt om min man fick för vana att bära kvinnokläder, eller om han skulle skaffa sig en väldigt ful klädstil öht - jag är ju van vid honom som han ser ut nu - men jag har svårt att tro att jag skulle SKILJA mig pga hans KLÄDSEL.

Jag skulle inte direkt uppskatta om min man kom och sa att han skulle skilja sig om jag inte slutade använda underkläder som han tyckte var fula. Hoppas att han ser mer allvarligt på vår relation än så.

• Chloe

Nu finns det förvisso inte någon "man i familjen" för min del men jag kanske får svara ändå?

Precis som Morbid Mistress så väljer min partner, man som kvinna, sina egna kläder och jag väljer mina. De snoppförsedda personer jag har varit tillsammans med har haft allt från urtvättade lumparkallingar till rosa trosor. Det har fungerat alldeles utmärkt.

• Selis

Min man får gärna ha rosa trosor med spets.
    Det skulle inte bli bekvämt för honom ,men något sexigt för mig att titta på i alla fall och det är väl huvudsaken?
    Man får ju offra sig och göra sig fina för varandra

Svar på tråden rosa trosor till mannen