• Lilja84

Korsetter

Söker en sida , som säljer korsetter (med riktiga stålskenor) ganska billigt , en svensk sida i stil med www.deadlygirlz.com/ , men jag kan inte hitta den , är det någon som vet vilken jag menar och kan länka .

• Svar på tråden Korsetter
  • Lilja84

i alla fall underbust med riktigta stålskenor ,hela korsetter kommer med stålskenor kommer jag inte ihåg om dom hade .

• Banana82

sök på snöfrid holgerdotter på google

Det är skillnad på att ha tid med en annan människa och på att ha tid för en annan människa.
  • Banana82

eller ofcorsetis

Det är skillnad på att ha tid med en annan människa och på att ha tid för en annan människa.
  • Lilja84

Jag hittade sidan jag sökte men det var tydligen plastskenor och stål planchetter men vad är en planchett ?
    Fattar inte vad som är vad

• Banana82

de där har inga korsetter, för de är som sagt inga stålskenor... planchette är knäppningen framtill, inte som hyckknäppning på en bh utn som en ståldel som går hela vägen framill med kakar på ena sidan och "knappar" på andra

• Banana82

detta är en planchette, men för att få rejäl inhåling krävs stålskenor, plast formar sig efter kroppen och kan böja sig enormt fult, stål formar kroppen

• Yrla

Hur känns det att ha en korsett med stålskenor? Har testat en annan med plastskenor- men då är det ju ganska enastiskt så man kan ju andas och sitta.
    Med en i stål måste det väl vara svårt att andas och böja sig???

Svar på tråden Korsetter