Korsetter
Söker en sida , som säljer korsetter (med riktiga stålskenor) ganska billigt , en svensk sida i stil med www.deadlygirlz.com/ , men jag kan inte hitta den , är det någon som vet vilken jag menar och kan länka .
Söker en sida , som säljer korsetter (med riktiga stålskenor) ganska billigt , en svensk sida i stil med www.deadlygirlz.com/ , men jag kan inte hitta den , är det någon som vet vilken jag menar och kan länka .
i alla fall underbust med riktigta stålskenor ,hela korsetter kommer med stålskenor kommer jag inte ihåg om dom hade .
sök på snöfrid holgerdotter på google
eller ofcorsetis
Jag hittade sidan jag sökte men det var tydligen plastskenor och stål planchetter men vad är en planchett ?
Fattar inte vad som är vad
www.odiumclothing.net/index2.htm (var det jag sökte )
de där har inga korsetter, för de är som sagt inga stålskenor... planchette är knäppningen framtill, inte som hyckknäppning på en bh utn som en ståldel som går hela vägen framill med kakar på ena sidan och "knappar" på andra
detta är en planchette, men för att få rejäl inhåling krävs stålskenor, plast formar sig efter kroppen och kan böja sig enormt fult, stål formar kroppen
okej
Nystartat företag med en tjej som syr korsetter
drunok.org/alva/index.html
Hur känns det att ha en korsett med stålskenor? Har testat en annan med plastskenor- men då är det ju ganska enastiskt så man kan ju andas och sitta.
Med en i stål måste det väl vara svårt att andas och böja sig???