Våfflade man håret på 80-talet?
Jag ska på 80-talsfest och tänkte först våffla håret, men sen blev jag lite tveksam. Våfflade man håret på 80-talet eller var det mer tidigt 90-tal?
Nån som kommer ihåg?
Jag ska på 80-talsfest och tänkte först våffla håret, men sen blev jag lite tveksam. Våfflade man håret på 80-talet eller var det mer tidigt 90-tal?
Nån som kommer ihåg?
Jag hade ett våffeljärn och våfflade runt -88/-89. Kommer inte riktigt ihåg hur vanligt det var, vet bara att jag köpte den där grunkan när vi var på semester i USA.
Men visst våfflade t.ex. Cyndi Lauper håret? Eller?
Jag har för mig att jag gjorde det på tidigt 90-tal. 80-talet var väl mer permanet och hög snedlugg
Ja de måste väl har varit 80-talet.
Jag våfflade mitt hår och hade det varit tidigt 90 så hade det varit högstadiet för mej och det vet jag till 100% att jag INTE gjorde då utan jag var yngre.
Så jag tippar på 80.
Va kuuul med en sån fest!
Våfflade för fullt 1987 och framåt!
Det va på 80-talet.
Gogglade
Det fanns med under modet på 80-talet.
Tack för era svar! Då blir det till att våffla idag
Vad ska du ha för kläder på dej?
*nyfiken*
Både och, tror jag.
oh ja..det var våfflat hår, stora plast örhängen. i neon färger till det =)
Har inte ansträngt mig så himla mycket när det gäller kläderna om jag ska vara ärlig. Gillar egentligen inte maskerader och orkar liksom inte överanstränga mig...
Kör lite på 80-talsrockarn med svarta byxor, svarta (supersnygga) mokkaskor med kedjor, stor svart t-shirt med ett jättestort 80-talstryck samt neonörhängen och våfflat hår med en nätstrumpa som hårband..
Sminkmässigt tänkte jag mig rosa läppstift, rosa ögonskugga, blå kajal och blå mascara samt lite föör mycket rouge
Hur låter det, tycker ni?
När jag gick på högstadiet så våfflade man håret. Detta var väl runt 86-88 typ. Det var både permanentat hår och våfflat, iaf där jag bodde.
Hahaha....coolt!
Gillar den med blå kajal och mascara *ryser*
Det kommer bli perfekt.
Jag våfflade håret när jag gick i 6:an-7:an och det var 86-87
inte läst hela tråden, men när jag tänker 80-tal tänker jag hästsvans på ena sidan av huvudet långt upp liksom,, och pufflugg till dt! Stylicsh... ;)