Madeira är väldigt vackert, var där nu i februari. Tyvärr hade vi otur med vädret så det regnade mest hela veckan, men i maj är det nog mer vädersäkert. Jag kan helt klart tänka mig att åka tillbaka. Vi hade med oss en 7 och en 6 månaders bebis och det gick bra överallt. Alla var så barnkära och man kunde få hjälp med värmning av mat osv. Men som sagt tidigare, det är väldigt backigt så man håller sig i stan med barnvagnen. Vi hyrde bil och det känns nästan som en nödvändighet för att ta sig runt om man vill se lite mer. Är inte så mycket för att följa med på arrangerade bussturer - i synnerhet inte med spädbarn för det kan vara svårt med tider för mat osv. Så har ni lite is i magen hyr bil, man vänjer sig efter någon dag vid de smala, slingriga vägarna. Det gick att hyra barnstol där, men jag är osäker på om man kan få en för de minsta som behöver babyskydd. Ta med er egen om barnet är så litet som 2 månader. Kostar inget att checka in på planet och värt det om man vill åka säkert med den lilla. Hoppas ni får en trevlig resa!