• alisandra

Har du provat Leg magic? Från Tv-shop.

Såg en träningsmaskin på Tv-shop som heter Leg magic som tydligen ska vara "jätte bra".
    Men jag är ganska tveksam mot tv-shop och liknande.

Någon som har provat Leg magic och vad tycker ni om den?
    Är den värd pengarna och ger den några resultat?

Tacksam för ALLA svar!

• Svar på tråden Har du provat Leg magic? Från Tv-shop.
  • bebbe made in italy
    Tror inte på något som TV shop säljer!! Dålig kvalite och håller inte vad dom lovar, har ingen erfarenhet av just denna maskin men tyvärr är det nog samma skräp som allt annat från dom!!!
    Jag har ett mirakel i min mage
  • alisandra

Orbitreken fungerar iallafall UTMÄRKT! ;)

bebbe made in italy skrev 2007-11-25 12:15:41 följande:

Tror inte på något som TV shop säljer!! Dålig kvalite och håller inte vad dom lovar, har ingen erfarenhet av just denna maskin men tyvärr är det nog samma skräp som allt annat från dom!!!
  • bebbe made in italy
    alisandra skrev 2007-11-25 12:17:16 följande:
    Orbitreken fungerar iallafall UTMÄRKT! ;)bebbe made in italy skrev 2007-11-25 12:15:41 följande:
    Ok, köpte den där ab tronic dumma mej som trodde på det WEn kompis köpte en roddmaskin sm var rena skiten.
    Jag har ett mirakel i min mage
  • alisandra

Otur för er, tur för mig.

bebbe made in italy skrev 2007-11-25 12:18:22 följande:

Ok, köpte den där ab tronic dumma mej som trodde på det WEn kompis köpte en roddmaskin sm var rena skiten.
  • eileme84

Leg magicen får man `GRYM träningsvärk av..jösses..jag kunde inte gå dagen efer att jag använt den..

• alisandra

For real? :)

Emlan84 skrev 2007-11-25 12:24:46 följande:
    Leg magicen får man `GRYM träningsvärk av..jösses..jag kunde inte gå dagen efer att jag använt den..
  • olpansfamilj

jag köpte en ångmaskin på twins eller tv shop, kommer inte ihåg, men den är grymt bra. Älskar också ab king maskinen också! Orbitrecken var jätte bra. Men är det för bra för att vara sant då är det oftast skit som alla muskelmaskiner med stötar i osv. Älskar även mina pilates skivor jag har beställt.

• olpansfamilj

ab tronic vilken är den? Är det den på tv shop eller twins?

• alisandra

Menar du Tobin?
    Den har jag funderat på att köpa, är den bra?
    Jag hatar att stryka min mans skjortor och eftersom han nästan bara använder det så vorde det en stor lättnad med en Tobi som gjorde det skitjobbet, haha. :P

olpansfamilj skrev 2007-11-25 12:41:05 följande:
    jag köpte en ångmaskin på twins eller tv shop, kommer inte ihåg, men den är grymt bra. Älskar också ab king maskinen också! Orbitrecken var jätte bra. Men är det för bra för att vara sant då är det oftast skit som alla muskelmaskiner med stötar i osv. Älskar även mina pilates skivor jag har beställt.
  • olpansfamilj

jag tror att jag har fått tobin av min mamma nu som present. Jag menar den där golvrengöraren. Tror att den är från twins....

• eileme84
    alisandra skrev 2007-11-25 12:27:04 följande:
    For real? :)
    japp..jag LOVAR dig träningsvärk om du tränar me legmagic...rumpa,innelår,ytterlår och neder delen på magen..jäklar säger jag bara..men måste varna för att den är jobbigare att träna med än vad man tror
  • alisandra

Ja, men nu är det ju inte träningsvärk jag är ute efter.
    Utan bra och SYNBARA resultat. Vad kan du säga om det? :)

Emlan84 skrev 2007-11-25 17:57:25 följande:
    japp..jag LOVAR dig träningsvärk om du tränar me legmagic...rumpa,innelår,ytterlår och neder delen på magen..jäklar säger jag bara..men måste varna för att den är jobbigare att träna med än vad man tror
  • eileme84
    alisandra skrev 2007-11-25 18:31:13 följande:
    Ja, men nu är det ju inte träningsvärk jag är ute efter.Utan bra och SYNBARA resultat. Vad kan du säga om det? :)
    jag kan säga att du lär se resultat me den.. kan garantera dig det.. träningsvärken är ju bara bevis på att den funkar :)
Svar på tråden Har du provat Leg magic? Från Tv-shop.