• adams morsa

barnvagn för terräng??

Ja precis, nu är det som så att jag bor på landet och måste ha fatt i en barnvagn som passar sig för håliga, skumpiga skogsvägar. Antingen en duo men absolut allra helst kombi.

Alltså stöttningen på vagnen måste vara utmärkt så inte barnet skakar sönder. 

Någon som kan tipsa om nån bra vagns modell?

• Svar på tråden barnvagn för terräng??
  • karin123

Jag har kört min Emmaljunga Classic i skogen och det har gått bra. Barnet verkar i alla fall än så länge inte fått några skador =)

• tessanior

Brio har nog ganska tungt och bra gung i sina vagnar. Funkar nog jåättebra på skogsvägarna.

• adams morsa

emmaljunga classic alltså... har du duo eller kombi??

• adams morsa

har faktiskt vart inne på Brio me, men grejen är ju att det finns så många olika modeller, skulel mer vilja veta om det fanns någon speciell som var bra.

• Linlugg

Vi bor på landet och har kört hårt i skogarna med vår Brio Kombi och sen Brio Race. Det funkade jättebra tyckte vi! Den är så stabil och bra gung i att det var helt lungt. Annars ska ju Mountain Terrain från One Three Hill vara en renodlad terrängvagn.

.¸¸.·´¯)Linlugg
  • adams morsa

okej, får checka in den då

• adams morsa

fast den från on tree hill såg ju faktiskt inte så teräng vänlig ut, men man vet ju aldrig... det lutar nog åt en brio kombi faktiskt med bra lufthjul

Svar på tråden barnvagn för terräng??