Någon som testat "mirakelkrämen" no 7 från boots?
Som rubriken...har ni?:)
I sånt fall,är den såååå bra som tidningarna påstår?
Såg att den börjar säljas i Sverige typ NU också..
Som rubriken...har ni?:)
I sånt fall,är den såååå bra som tidningarna påstår?
Såg att den börjar säljas i Sverige typ NU också..
var säljs den?
Jag har den,, tycker den är härlig.. men den försviner ort..
online på www.eleven.se sen tror jag vissa butikskedjor
som kicks,åhlens kommer börja sälja den snart.
Men den är värd sitt pris(295 kr) då?:)
det vette rackarn.. men andra krämer är ju rätt dyra oxå. så den e ju ändå rätt billig
Jag fick tre tuber av min dotter och har använt två av dem. Till min förvåning tycker jag att rynkorna på ena kinden har blivit mindre.Använder serumet som nattkräm. Vet inte om jag tänker betala 295 kr för en tub, som någon tidigare sa, den går åt snabbt. Har nu köpt L300 anti-age serum och ska jämföra. Ser ingen som helst anledning att någon under 35 ska använda serumet, lägg era pengar på något annat istället.
Jag har köpt den. Ska bli kul o se hur den fungerar. Fast jag har knappt synbara rynkor, men jag kunde inte låta bli.
Jag har den, dagkram nattkräm ögonkräm och serumet, har fått i present. Visst får man mjuk hy med fin lyster, men rynkorna vettifan om de har minskat, har ju knappt nåra o fajtas med...Har aldrig köpt dyra krämer förr så jag kan inte jämföra men visst känns de lite bättre än de vanliga från typ nivea och loreal.
Jag har dem och tycker nog att den funkar helt ok. Nu har jag inte så mycet rynkor direkt, men jag tycker att linjerna under ögonen minskat lite trotts allt.
Vad exakt heter krämen för No.7 är väl bara ett märke?