Rosa julgran?
Såg på Jysk att dom hade Rosa julgranar....älskar rosa men tror nog inte jag vill ha en rosa,men vit är fint...skulle ni kunna tänka er en rosa julgran?
Såg på Jysk att dom hade Rosa julgranar....älskar rosa men tror nog inte jag vill ha en rosa,men vit är fint...skulle ni kunna tänka er en rosa julgran?
Aldrig!
Inget annat än ritig gran kommer innanför min dörr!
Rosa är fint. Men jag såg med den rosa granen på rusta. Men tyckte den var det gräsligaste jag sett. Har också sett att det finns svarta ,tror jag såg den med på rusta.
rosa är fint. men i år blir det en svart gran! hittade en riktigt snygg svart gran.
Inne på Lisebergs souvernirshop har de svarta julgranar, det var riktigt läckert, men en rosa skulle jag aldrig köpa
Rosa rules! :)
Jag köpte en rosa julgran på Rusta och håller på att styla den rejält med massvis med glitter och kitsch. Det är bara kul och färgen gör mig glad (+ så har jag någonting att göra under dagarna).
(Måste dock uppge att granen inte kommer att stå i vardagsrummet eftersom min man tycker som de flesta här att en "riktig" julgran ska vara grön)
Granar ska vara i någon mörkgrön nyans.
nja inte riktigt vad jag vill ha till jul, men har för mig att rusta skänkte en del till bröstcancerfonden av såld gran och det är ju inte helt fel...Om jag nu inte har fel, så kanske för ändamålet så kunde jag köpa en och sätta den i något hörn...
Jag skulle trivas jättebra med en rosa gran. Eller en röd eller vit för den delen. Skitsnyggt! (eller ja, inte snyggt kanske - men skoj!)
Aldrig en rosa gran! Jag avskyr rosa! Granar ska vara gröna och inget annat...
Dom är riktigt häftiga, men jag vet inte om jag skulle vilja ha en själv. Men vita är väldigt fina
åh måste kolla, jag älskar rosa men min man skulle nog inte tillåta en rosa julgran, kanske ska ha en egen
I vardagsrummet vill jag ha en riktig gran.. Men när jag va yngre skulle jag säkert velat ha en rosa gran i 'mitt rum'.. Om jag hade ett stort hus och barn skulle jag absolut kunna tänka mig att köpa en rosa lr vit lr blå lr whatever färgad gran som dom kan ha i lekrummet lr i sitt rum.
Det blir ju inte samma sak om man inte har en mörkgrön! Helst ska det vara riktig gran, men i värsta fall, riktigt i värsta fall kan det vara en plastgran...men grönt ska det vara! Trots att jag gillar rosa =)