Pappa i Örebro vår/sommar 2008?
Halloj! Finns det ngn mer förväntansfull därute som ska bli pappa våren ´08 i Örebro? Hör av er, //Johan
Halloj! Finns det ngn mer förväntansfull därute som ska bli pappa våren ´08 i Örebro? Hör av er, //Johan
Hannandreas, Första Barnet. (20apr)
Johan76, Första Barnet. (7maj)
medivh, Tredje Barnet. (25apr) (har även en bonusdotter)
Dannestone, Första Barnet. (maj)
God Fortsättning på er!
Absolut, vi ska på besök på BB innan det är dax. Det är första barnet för oss. Var efter mycket funderingar och beställde en vagn nu i mellandagarna.läste här att köpa vagn får bilköpet att verka enkelt, det ligger lite i det,finns mycket att välja på.
Kände för första gången en spark här om dagen, otrolig känsla.
ha det fint
//J
Jag såg och kände sparkar inatt.. HELT underbart!
Tjena på Er! Hur har ni det? hur har ni det med namn på bäbisen? Är ni överens? =) Här hemma diskuteras det friskt. Inte helt enkelt det heller...
Trevligt Helg!
//J
vi är ganska överens, BM trodde det skulle bli en pojke, och hon kom inte på några bra namn, så det blir nog det jag vill ha :)
Kände också första sparken häromdan. Skithäftigt. =)
Den här veckan har varit hektiskt med gemensam flytt till Tybble. Men det är en perfekt lägenhet för oss och barnet.
När det gäller namn är vi ganska överens. Iallafall om att det inte får bli något vanligt. Sen så visar det att vi har likadan smak. Men alltid bra att ha alternativ. Namnet kan man nog inte bestämma förrän man sett barnet.
Åh, Tybble är ju nära hit, kanske vi kan gå ut o gå med barnvagnarna när de små har tittat fram, jag bor i Brickebacken.
Stämmer, har man några bra alternativ på namn faller det sig kanske helt naturligt när man väl ser barnet.
Tybble, där ser man, vi kollade på en lägenhet där när vi var i flyttar tagen.
Ja man tackar inte nej till en fin lägenhet i Tybble =)
Jag bodde tidigare i Brickebacken. Men det har känts så skönt att slippa den backen nu.
mm, jag var tvungen att cykla till stan för att hinna med bussen till jobbet förut, jag hade så jävla ont när jag kom hem på kvällarna.. men nu är jag föräldraledig, så jag slipper cykla alls :)