Inlägg från: villhatrekant |Visa alla inlägg
  • villhatrekant

Hur stor penis har era men vid stånd?

Anonym (Yum) skrev 2024-10-01 14:07:36 följande:

24cm har min partner och väldigt grov. Jag tycker att det är helt underbart förutom precis innan mens då tappen ligger lågt och är känslig, då får han vara mer försiktig. 

Alltså jag förundras över precisionen i en del kvinnors uppskattning av deras mäns kukar. Jag vet knappt själv hur lång kuk jag har - det varierar för det första och för det andra är det extremt sällan jag får för mig att ta fram måttbandet för att kolla. Jag vet precis hur stora min frus bröst är rent visuellt och hur de känns men har inte den blekaste aning om vad de har för diameter.
    För övrigt är 24 cm enligt all statistik en storlek som bara en på kanske tio tusen män har, om ens det, så jag gissar att ditt ögonmått inte är så tillförlitligt.
  • villhatrekant
    Anonym (Frida) skrev 2024-10-02 21:19:24 följande:

Jag har faktiskt mätt den, 17cm lång och 12.5 runt om.

Men hur gick det till? Sa du "älskling får jag mäta din kuk"? Jag menar det är inte så att man har ett måttband med sig i sängen i allmänhet? Kanske mina flickvänner har varit väldigt pryda av sig men ingen har någonsin föreslagit att mäta den (och inte jag heller)
Svar på tråden Hur stor penis har era men vid stånd?