Hur stor penis har era men vid stånd?
Min man har en stor penis,så vid samlag känns det nästan som att jag ska spricka,finns det någon mer som känner så här?
Min man har en stor penis,så vid samlag känns det nästan som att jag ska spricka,finns det någon mer som känner så här?
Ingen aning. Är inte intresserad av att mäta. Han kan tillfredställa mig med den vilket är det viktiga. Och då är det snarare pga att han är lyhörd och vet hur jag vill ha det.
Då gör han ett dåligt jobb TS. Enligt 1177: Slidan är mycket elastisk och kan bli större och längre när du blir upphetsad
Precis lagom för att passa.
Min man har 18-19 cm och är helt perfekt. Dock har jag ett ex med en enorm som var alldeles för stor för att det skulle va skönt. Hur mycket förspel och glidmedel vi än hade så var det aldrig riktigt skönt. 31cm och grov. Usch den kuken ger mig mardrömmar än
Min man har typ 14 cm 🙃
Min är 18.5cm lång och 17cm omkrets vad tycker ni kvinnor om den storleken? Tacksam för svar. Mvh
Vet ej om bild är så lämplig här.
Mellan 25-26 cm vid erektion har min sexpartner
(inte normalt, jag vet), till skillnad från tidigare skribenter i tråden tycker jag att det är helt underbart.
24cm har min partner och väldigt grov. Jag tycker att det är helt underbart förutom precis innan mens då tappen ligger lågt och är känslig, då får han vara mer försiktig.
Ja i de här gänget har man inte mycket att hämta med min lilla 13 cm
24cm har min partner och väldigt grov. Jag tycker att det är helt underbart förutom precis innan mens då tappen ligger lågt och är känslig, då får han vara mer försiktig.