• Anonym (storlek)

Hur stor penis har era men vid stånd?

Min man har en stor penis,så vid samlag känns det nästan som att jag ska spricka,finns det någon mer som känner så här?

• Svar på tråden Hur stor penis har era men vid stånd?
  • Anonym (K)

Ingen aning. Är inte intresserad av att mäta. Han kan tillfredställa mig med den vilket är det viktiga. Och då är det snarare pga att han är lyhörd och vet hur jag vill ha det.

• Anonym (Med eller utan svans?)

Då gör han ett dåligt jobb TS. Enligt 1177: Slidan är mycket elastisk och kan bli större och längre när du blir upphetsad 

• Anonym (Love)

Precis lagom för att passa. 

• Anonym (Michaela)

Min man har 18-19 cm och är helt perfekt. Dock har jag ett ex med en enorm som var alldeles för stor för att det skulle va skönt. Hur mycket förspel och glidmedel vi än hade så var det aldrig riktigt skönt. 31cm och grov. Usch den kuken ger mig mardrömmar än 

• Dad2st

Min är 18.5cm lång och 17cm omkrets vad tycker ni kvinnor om den storleken? Tacksam för svar. Mvh
    Vet ej om bild är så lämplig här.

• EmmaU79

Mellan 25-26 cm vid erektion har min sexpartner
    (inte normalt, jag vet), till skillnad från tidigare skribenter i tråden tycker jag att det är helt underbart.

• Anonym (Yum)

24cm har min partner och väldigt grov. Jag tycker att det är helt underbart förutom precis innan mens då tappen ligger lågt och är känslig, då får han vara mer försiktig. 

• Lazzi

Ja i de här gänget har man inte mycket att hämta med min lilla 13 cm 

• villhatrekant
    Anonym (Yum) skrev 2024-10-01 14:07:36 följande:

24cm har min partner och väldigt grov. Jag tycker att det är helt underbart förutom precis innan mens då tappen ligger lågt och är känslig, då får han vara mer försiktig. 

Alltså jag förundras över precisionen i en del kvinnors uppskattning av deras mäns kukar. Jag vet knappt själv hur lång kuk jag har - det varierar för det första och för det andra är det extremt sällan jag får för mig att ta fram måttbandet för att kolla. Jag vet precis hur stora min frus bröst är rent visuellt och hur de känns men har inte den blekaste aning om vad de har för diameter.
    För övrigt är 24 cm enligt all statistik en storlek som bara en på kanske tio tusen män har, om ens det, så jag gissar att ditt ögonmått inte är så tillförlitligt.
Svar på tråden Hur stor penis har era men vid stånd?