• AnnaKlara

Hur gamla är dina barn och vad ska de få i julklapp?

Sjuåringen: En termins ridlektioner, jordglob med lyse i, bokpaket, stickor och garn, Muminmugg, silversked, ridjacka

Ettåringen: Rutschkana, Muminmugg, silversked, Duplozoo

Hur snälla har dina varit?

Hela min presentation är full med små gosiga nallekukar \o/
  • Svar på tråden Hur gamla är dina barn och vad ska de få i julklapp?
  • Nallepigan

Grabben tre år får lite bilar, kläder och någon Pippi-film. :)

• skruttmamman

pojkarna 6 och 5 år ska få varsit skrivbord med tillhörande stol och en massa roliga tillbehör till det
    blir säkert något mer

vår lilltös som blir 2 i februari har vi problem att hitta på något då farmor har norpat alla våra bra förslag som dock säng och spis. men det blir nog lite saker till hennes rum och och lite kläder

stolt 3 barns mamma och fru.
  • April Mamma

Sonen är 2,5 år och det vi hittils har köpt är : Tåg och räls fr Tomas och Vännerna, Tåg från Brio, 2 paket lego, bilar,pussel, lera, kläder. Sedan ska vi köpa skidor samt lite mer leksaker.

• TeeTee

Ettåring: Gunghäst och innetofflor

(det var en väldans mycket ts ungar får i julklapp)

Doktor; är det ADHD? -Nej det är en vanlig skitunge!
  • AnnaKlara

Ah, men det är både från oss och från mina föräldrar!

Hela min presentation är full med små gosiga nallekukar \o/
  • Cassanna

2 åring: Minikök med tillbehör

• April Mamma
    TeeTee skrev 2007-11-27 15:56:28 följande:
    Ettåring: Gunghäst och innetofflor (det var en väldans mycket ts ungar får i julklapp)
    Det var väl inte så mycket....då ska du vara med på våra jular... Sonen är det enda barnbarnet...Mycket saker blir det...
  • trollmammsis

usch mina får alldeles för mycket  

6åringen: har redan fått en dubbeldockvagn som muta för att hon gadpade hos tandläkaren, men det är en julklapp, 1 STOR rosa kudda/sittkudde med en groda på, 2 par jeans, 1 tröja, 1 morgonrick,1 par skidor, 1 kassaapparat, brevpapper, pennor, tuschpennor, prinsess handukar, astrid lindgren lott, hello kiyyy pussel, disney prinsess bäddset. OJ OJ säkert en massa jag glömt också

1åringen; 2 st milla klädset, 1 annat klädset,lika stora kudde med groda, en massa böcker från go boken, prinsesshandukar, milla ryggsäck, en nalle puh lek grej till badet, en låtgrej, och en massa annat kolioks hon med...

TILLÄGG::::: mycket av detta är handlat å ullared

• TeeTee
    April Mamma skrev 2007-11-27 16:00:56 följande:
    Det var väl inte så mycket....då ska du vara med på våra jular... Sonen är det enda barnbarnet...Mycket saker blir det...
    jaha men jag vet ju inte vad mor- och farföräldrar, far- och morbröder ger våran son. Gunghästen är bara från oss. Kanske TS vill förtydliga i trådstarten?
    Doktor; är det ADHD? -Nej det är en vanlig skitunge!
  • trollmammsis

ja det jag skrev e också bara från oss.... alltså jag o min sambo...

Svar på tråden Hur gamla är dina barn och vad ska de få i julklapp?