deligivningsman
ibland får ju jag besök av en delgivningsman som på uppdrag av KF ger mig en massa brev.
när jag tagit imot dessa brev så har oftast delgivningsmannen knackat på dörren och stått i hallen där jag snällt fått skriva under.
nu har det börjat en ny delgivningsman som knallar rätt in i vårt hus utan att knacka eller plinga på dörren.
ett exempel är att jag och mina sambo satt i soffan i vardags rummet efter middagen och drack kaffe då kommer han inrusande denna delgivningsman in i vårt vardagsrum och begär en underskrift.
i höstas så knallde han in i vårt kök och satte sig på en stol medans jag pratde i telefon, där satt han och pratde med mina barn och klappde vår hund precis som om han var gäst i vårt hem
jag förstod ju vad han hadde åt mig men han glömde bort anledningen till varför han var hem till mig så jag frågade lite fräckt om han får lön för att han sitter i mitt kök ?
jag känner mig välldigt kränkt
så nu frågar jag er här på forumet vad kan man göra åt detta för jag tycker det börjar bli lite obehagligt
jag vill INTE ha några elaka kommentarer om min ekonomiska situation och delgivningar och KF