• danitra

Berätta 5 udda fakta om dig själv!

Alltså fem fakta om dig som inte riktigt går ihop enligt det "typiska" sättet att tänka om människor. Jag kan börja för att visa:

1. Jag snusar
    2. Jag rakar INTE armhålor och ben
    3. Jag älskar smink och stilrena, feminina kläder
    4. Jag är urusel på att städa, verkligen dålig och heminredningen går i samma kategori
    5. Jag lagar fenomenal mat, snygg, läcker och lyxig
  • Svar på tråden Berätta 5 udda fakta om dig själv!
  • enny signatur

1. gillar inte berusade människor
    2. tycker att folk som har en annan åsikt int eär nog upplysta (och ändå ändras mina åsikter rätt krafitgt ibland)
    3. tror på kärlek vid första ögonkastet
    4. använder inga cremer, dushar inte varje dag, sdällan deo, inget smink och kläpp mig själv häromdagen.
    5. avskyr att ha håriga ben så rakar nmig ofta

• Sosserator

1. Dricker inte kaffe
    2. Tvättar kläder för ofta för jag gillar doften av sköljmedel
    3. ...men duschar bara då jag måste
    4. Går sedan 3 år tillbaka extra nära människor som är sjuka för att förbättra immunförsvaret. Och det verkar FUNKA
    5. Mitt yrke sedan flera år tillbaka innebär minst 5 specifika uppgifter jag inte tycker om och kräver kunskaper jag inte har och jag klarar mig bra och trivs?! Ironiskt, inte sant...

• Eisa

1. Jag tycker de här "klämrisk" - bilderna i hissar ser hysteriskt roliga ut.
    2. Jag är livrädd för att runka, har aldrig runkat av någon, bara vägrar. Kan inte vill inte törs inte.
    3. Jag föraktar folk som hostar på tysta ställen.
    4. Jag spyr om jag får snor på mig. Hinner inte ens till toa.
    5. Kommer inte på nåt mer.

• Fiffis

1. Jag kan slicka mig på armbågen

2. Jag lagar mat högst 2 ggr/ månad.

3. Älskar att äta ostbågar och banan tillsammans.

4. Tycker inte om att amma.

5. Hatar julen.

• kariba

ha ha! Det är skönt att läsa att alla har egenheter

1. Jag fiser ofta och garvar själv åt dem.
    2. Gillar att peta i näsan. (Även när barnen var bebisar på dem)
    3. Älskar att klämma finnar.
    4. Duktig på att laga mat (vekligen duktig på att äta mat, är missbrukare)
    5. Måst diska allt i en speciell ordning, glas, bestick, stora tallrikar osv, annars händer det något.

• Malwa

1, Har ruskig ballongfobi
    2, Älskar att ta ut stickor på folk
    3, gråter när jag blir arg
    4, är ruskigt bra på att baka och laga mat
    5, bäddar nästan aldrig min säng

Ramlar man för att man dör eller dör man för att man ramlar?
  • ploppviola

Förvirrad
    Kan inte sy
    Shopping galen
    Hatar kryp
    Tålamodsbrist

• ploppviola

Kom på en till:Älskar o pilla på sårskorpor o andra skorpor(vattenkoppsrester)

• Moi

1. Är inte speciellt förtjust i barn. Vill inte hålla och gosa. Tycker dom är i vägen och stör mej.

2. Fjärtar förbannat mycket.

3. Kör bil som en idiot.Åh svär fula ramsor.

4. Stör mej på folk som inte tycker som jag. *höhö*

5. Har ett så förbannat hett temperament. Saker drar i backen när jag blir arg. Folk med..Ibland..

• Legewiel

1. Jag tycker inte om att kyssas, men står ut med det ibland för min mans skull.

2. Jag kan inte låta bli att peta och bita i löst skinn och små skinnflikar på både händer och fötter. Som en följd av detta ser mina händer och fötter INTE fina ut och jag vill därför inte visa dem åt någon. Får panik när nån håller fast mina fötter för att försöka se på dem...

3. Innan jag kan lägga mig i sängen måste lakanet sträckas så det inte finns några skrynklor kvar, samt borstas helt rent från alla smulor, verkliga samt inbillade. Dessutom måste täcket skakas. Utan detta lägger jag mig inte ner, spelar ingen roll om jag kommit hem från krogen kl. 05 och är stupfull...

4. Jag är sjukt bra på att minnas saker som någon sagt, någon gång och använder alltid detta för att imponera på andra i diskussioner. Däremot kan jag inte för mitt liv komma ihåg skvaller eller namn på personer som skvallret handlar om. Glömmer även bort bekantas samt släktingars namn.

5. Jag tål inte människor utan allmänbildning eller såna som är korkade. Jag skulle aldrig kunna umgås med folk utan utbildning.
    Samtidigt gillar jag personer som inte är lika smarta som mig, så jag får tillfälle att undervisa dem och lära dem saker...
    Jag har fått höra att jag låter grymt övertygande när jag pratar om något, även om det jag säger inte alls stämmer.

Ah kunde ju göra en hel lista...jag tycker själv jag är svår att umgås med på grund av alla mina hang-ups, men ändå har jag vänner och en man som älskar mig. Konstigt faktiskt.

• Legewiel
    Odessa skrev 2007-12-03 11:54:03 följande:
    Läser allt jag kommer över. Och då menar jag ALLT. Varenda schampoflaska, tvättmedelsförpackning, instruktionsbok osv som någonsin funnits här hemma har jag läst.
    Åh, det gör jag också. Har jag ingen tidning vid frukosten kan jag alltid läsa baksidan på cornflakespaketet och innehållsförteckningen på smörgåspålägget.
  • L1J

Skriver en lista till för det här var ju så roligt :)

1. Läser alltid nån skvallertidning när jag sitter på toa och gör nr 2. Ibland kan jag sitta kvar ett bra tag bara för att det är så lugnande att sitta där och läsa..

2. Kan absolut inte gå i högklackat. Har aldrig ägt ett par högklackade skor och kommer nog aldrig göra det heller.

3. Måste fluffa/vända på kuddarna ungefär 20 ggr innan jag kan somna.

4. Blir förbannad på slöa, långsamma människor (oftast sambon), då jag själv är väldigt effektiv och vill att allt ska gå snabbt medans alla andra bara krånglar.

5. Älskar att diska, plocka och städa, får en "mental orgasm" av att göra rent.. däremot hatar jag att bädda.

Svar på tråden Berätta 5 udda fakta om dig själv!