• Lilja84

vi som handlar på Lidl

En till som handlar på Lild , men jag handlar även på ICA och willys .
    Det är så bra för nu har dom öppnat en till butik här , precis där jag bor så jag har ca 7 minuters gångväg hemifrån till Lidl.
    Jag föredrar deras glass,blåmögelosten ,mjölken och blöjorna , sen brukar deras grönsakshylla ha fräsha/mogna  frukter och grönsaker

Livet går vidare vare sig du vill eller ej.
  • Lilja84

Ja just det deras görna oliver med paprika är  underbart goda .

• Lilja84
    BunnyBrown skrev 2007-11-28 16:42:50 följande:
    Bra butik MEN jag avskyr att de ej har korgar och deras dumma dumma kassor...
    Här har dom korgar OCH  2 kassor med band som på ICA och willys
  • Lilja84

Jag är alltid så förvånad när jag handlar på lidl för det blir alltid så jäkla billigt , jag vet att lidl  är billigt , men idag tex köpte jag 2 paket mjölk ,alkoholfri cider, digestivekex och så en kasse att bära i , 25 kr !
    Jag tänkte mig runt 40 kr liksom .

• Lilja84

Ja det är den närmaste affären här med eller ja det är ju bara några stegs mellanrum men det blir lidl sådär på rutin och varje gång blir det så mycket billigare än planerat , som när jag köpte 18 varor bland annat fläskfilé(svensk) och klyftpotatis och lite märkesgrejer , så gick det på 118 kr , jag bli lika överraskad varje gång , jag brukar tänka , hmm har jag råd med allt det här nu då , och sen brukar jag ha hälften  av pengarna kvar ändå när jag betalat

Ja dom nya blöjornan är mycket bättre heter nått på T .

• Lilja84

hahahah jag hade köpt hem färdig klyftpotatis , dne där lite kryddiga , ja hur som helst , så läste jag innehållsförtäckningen , förutom att den innehåller votlök , innehåller den även bajmedel

Svar på tråden vi som handlar på Lidl