• Johansson

vi som handlar på Lidl

Åh titta en tråd för mig. Jag är nämligen den enda i min vänn krets som handlar på lidl. Kul att hitta en tråd med likasinade.Dom har så mycket billigt & gått.Blöjorna är helt suveräna.Ska in på torsdag & handla.Såg att dom hade billig skinka & julmust.

• Johansson

Jag älskar deras kryddade klyftpotatis. Den är såå god. Billig oxå. Har andvänt deras färs.Det var inget fel på den.

• Johansson

Brukar köpa färska & frysta grönsaker på lidl. Deras färska är alltid fräscha & betydligt billigare än i andra affärer nu under vinter halvåret.Jättebra för mig som älskar grönsaker på smörgåsen

• Johansson

Jag har aldrig haft problem med deras grönsaker. Salladen är krispig & gurkan smakar massor.Kanske olika från affär till affär

• Johansson

Va kul att läsa att det är några som provat skinkan från lidl. Var inte säker på om jag skulle köpa den men nu vågar jag.

• Johansson

Då blir det att åka till lidl i veckan & köpa skinka. Såg att dom hade must vrålbilligt.

• Johansson

Kom nyss hem efter stor handling på lidl.Köpte 16 flaskor med must.Jätte god till super pris.En stor skinka vart det med. Sen en massa annat.

• Johansson

Deras butterkaka.Smakar alltid nybakad,med massor av härlig vaniljkräm för endast 19kr. Har ni inte provat den så rekomenderar jag den.

• Johansson

det är väll billigt för blöjor tycker jag. om man jämför med icas billigaste eller willys. dom är dyrare.

Svar på tråden vi som handlar på Lidl