• Lizard19

vi som handlar på Lidl

Åh en sån här tråd tänkte jag skulle vara skit bra ju =)

Vi handlar på lidl massor.. Älskar att gå kika där inne =)

Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19

Bra tips på blöjor... Vi väntar smått och köpte faktiskt ett paket där med blöjor. Så man kan bunka upp lite så att säga.. =)

De har jätte gå mjölkchoklad där med i ett paket med sugrör som jag bruka köpa för unna mig nått gott.

Sen deras jul grejer älskar jag för de är så annorlunda =)

Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19

Ja glassen är gooood... =)

Tycker det är kul att åka dit en gång i veckan och kika för de är alltid något nytt som kommer in =)

Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19
    Sallisen skrev 2007-11-28 10:51:02 följande:
    Har ni provat de där grekiska grejerna de har... såna där knyten fyllda med fetaost? *vill haaaaaaaaaaaaaaa*
    Har dem i frysen har inte provat än men vi köpte fish and chips påsen som är ljusblå. INTE god... Usch katterna fick de :P

Men de är ju så man lär ju prova sig fram =)
    Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19
    Familjen Söderström skrev 2007-11-28 11:09:58 följande:
    nej fiskpinnarna smakar urk men tummen upp för dom marinerade kalkonerna i grön förpackning, nu tror jag vad vi ska äta ikväll! eller varför inte värma dom nu!
    Tyckte mycket om dem i början men vi åt dem så ofta så nu kan jag inte ens titta på dem...

Men kycklingen är god.. =)
    Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19
    tilda den vilda skrev 2007-11-28 13:25:43 följande:
    hur tillagar ni den marinerade kalkonfileen?
    Bruka dela dem i små bitar och steka med röd paprika och champinjoner på burk... =)
    Å krydda lite eget....
    Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19

Haha nej men man måste kanske få lite andrum ;) Haha...

Ja får hålla med om mjölken att det är toppen de fått in laktos fri..

Åh håller med om deras "turkisk peppar".... Mumma vad goa de är... =)

Förra året köpte jag nog 5-6 olika kartonger med julgrejer..... Jag är halvpolska och är van vid mer detaljerade jul saker om man kan säga så. Och tyskarna och polackerna har väldigt lika julpynt så det tycker jag är toppen att man kan köpa lite sånt =)

Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19
    BunnyBrown skrev 2007-11-28 16:42:50 följande:
    Bra butik MEN jag avskyr att de ej har korgar och deras dumma dumma kassor...
    De har korgar faktiskt.. =) I alla fall här i Ludvika =)
    Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19
    Charro skrev 2007-11-29 08:49:48 följande:
    Här i Bromölla finns det korgar, fast det är sällan jag tar en korg blir alltid en vagn Kassorna kan jag hålla med om att det kan vara bökigt. Men inte känner jag mig stressad. Vi packar ner i ihopfällbara backar som vi ställer i vagnen. Gillar inte deras påsar alls, tycker de är på tok för små o låga. Någon som har provat deras stora glasstårta den med choklad tror jag det är. Funderar på att köpa en sådan till kalas här...
    Japp vi har provat den men var ingen hitt direkt... Synd för den såg smaskig go ut...
    Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19

Var på Lidl igår och handlade jätte fina julkort. Köpte även en liten söt julgran i glitter som man kan hänga på fönstret och tända... Ursöt... =)

Å så blev det den där goda mjölkchokladen som de var rea på dessutom =)

Ost ost ta i hyveln
Svar på tråden vi som handlar på Lidl