• Mini Pantern

vi som handlar på Lidl

Jag tycker inte det alltid blir så billigt på Lidl när jag handlar. Undra vad jag handlar som gör att det blir dyrt då?

Bra tråd förresten.

• Mini Pantern

Var in och skulle handla blöjor idag men de var slut. Killen jag frågade sa att det varit inne en person som köpt 20 paket !!!
    Vaaa??? Inte undra på att det inte räcker till alla. Lidl borde verkligen begränsa antalet man får köpa när de har så billigt. Dåligt tycker jag.

• Mini Pantern
    Zizter skrev 2008-01-10 22:44:34 följande:
    20 paket?? OJOJOJ jävlars.. jag som köpte 8 paket å tyckte att jag va lite knasig kanske när alla andra köpte bara 1 eller 2.. haha.. fast jag köpte inte alla 8 på en gång.. gick flera omgångar!! de gäller att skynda sig när dom har blöjorna billigt.. sist dom hade extrapris på dom så tog dom slut på en dag typ.. skynda fynda..  har ni inte fler lidl butiker? kankse finns kvar nånstans?
    Jo visst finns det fler Lidlsbutiker men det var vid den närmsta (som jag har 2 mil till) jag var till. De andra har jag både 3 och 4 mil enkel resa till och då blir det ju inte så mycket billigare om jag ska behöva åka 6-8 mil för att handla.
    Strunt samma, jag köper väl Libero som vanligt till nästa gång.
  • Mini Pantern

För hur många personer då?
    Det är vad jag handlar för i veckan.

Niklas skrev 2008-01-27 13:23:59 följande:
    För 2000 - 2500 spänn så räcker maten i typ 4 veckor och det är bra grejer. Så funkar det inte på tex ICA. :)
  • Mini Pantern
    Niklas skrev 2008-01-27 14:47:01 följande:
    2 vuxna och 2 barn men åldrarna är ju bara 3 år och den lilla 10 månader. ;)
    Ja okej då är det lite skillnad. Mina kids är ju 19,17,11 och 2x10 månader.
  • Mini Pantern

Yes yes våffeljärnet fanns kvar så nu kan vi grädda 3 st åt gången. Snacka om att vi snart ska ha våffelfest

Svar på tråden vi som handlar på Lidl