• Lizard19

vi som handlar på Lidl

Har ni slutat handla på Lidl ? =)

Ska dit ikväll å handla =)

Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19

Haha nej men ni är så tysta ju :P

Ikväll blir de julmust förvisso apotekenas men de finns där :P Å något gott slinker nog ner =)

Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19

Ja det vart en del på lidl igår då =)

Köpte mina mjölkchoklad som fortfarande var på rea =)

Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19
    Atamon skrev 2007-12-05 14:32:52 följande:
    Lidl egna julmust är faktiskt inte så tokig! (köpte lightvarianten)
    Nja blev faktiskt inte så förtjust i den....
    Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19
    Atamon skrev 2007-12-05 16:57:08 följande:
    Lizard19 skrev 2007-12-05 16:27:12 följande:man kan ju inte tycka om allt
    Absolut inte =)

Usch naegoreng var oxå inte nått för mig....

Kaviarn är god som de säljer =)
    Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19

Hittade jätte söta självlysande stjärnor som vi ska sätta upp i Lillans rum =)

Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19
    Rosana skrev 2007-12-11 15:39:19 följande:
    Johansson; Ja, färsen ser väldigt fräsch ut. Lutar nog åt att jag handlar den.
    Har oxå testat den och den var jätte god =)
    Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19

Men egentligen.. Är allt gott i andra affärer... Så är det väl på alla ställen.. Vissa saker tycker man om och vissa inte.... Inte tycker jag tex om allt på ICA....

Deras grönsaker är blandat. Ibland bra ibland dåligt... Köpte hem champinjoner som var mögliha och även paprika men har hänt 1-2 ggr av många så det är inte så farligt =)

Ikväll blir det Lidls köttbullar och deras potatis....

Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19

Ja jag kommer köpa dem i alla fall =)

Jag menar om man e nöjd med dme oxå och de är billiga =) Vad kan man egentligen begära =)

Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19

Fast idag blev jag förbannad på lidl.

Först skulle jag köpa läsk. Blev stoppad i kassan för man var tvungen att köpa en hel platta... Jag som var så läsk sugen. Såg inte nån lapp om det heller.

Sen har deras pappkassar blivit urdåliga de nya. De går sönder jämnt. Idag gick de sönder mitt på parkeringen och alla varor åkte ut.... Sen gick de vanliga oxå sönder.. Grrr nej förlåt men idag blev jag förbannad på lidl : Får nämna jag e i slut skedet av graviditeten och mitt humör e bläää
    Ska faktiskt säga till dem nästa gång om kassarna....

Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19
    angelcry skrev 2007-12-20 17:13:50 följande:
    Den här tråden har jag missat. Jag handlar mycket frukt och grönsaker på lidl och julmust i mängder just nu.Kan även rekomendera dom chokladöverdragna nötter och mandlar som dom har bland julgodiset.Mineralvattnet köper vi på lidl med.Sambon är dc på lidl så är det något jag ska framföra så säg till
    Ja säg till att pappkassarna är urdåliga.. =(

Japp deras mineralvatten är super gott =)
    Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19
    inze skrev 2007-12-20 17:18:20 följande:
    Någon som köpt blandfärsen de har just nu för 27:90 /kg? Borde ju vara OK när det är Scan och skapligt datum.
    Helt oki =) Har gjort köttfärs på de många ggr =)
    Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19
    Sallisen skrev 2007-12-21 08:55:19 följande:
    Vad är det för fel på pappkassarna? Jag tycker inte att det är nåt fel på dem!!
    Nej men det tycker jag.. Har tappat mat 2 ggr nu för de har gått sönder....
    Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19
    angelcry skrev 2007-12-20 22:40:36 följande:
    det ska jag säga. dom är ganska låga va?
    Ja precis.. De förra de hade var lite högre och kraftigare faktiskt.. =) De var bättre =)
    Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19
    Sallisen skrev 2007-12-21 10:19:37 följande:
    Jaha, jag har aldrig råkat ut för att de har gått sönder... Fast jag tar ju hellre flera än proppar en full också...
    Fast bröd och lite artiklar till badrummet lär de väl hålla för... Å jag bruka oxå ta fler och låta de vara lite i pappkassarna men tji fick ja...

Förresten måste jag säga att deras kakor e mumma... =) Finns chokladkakor med apelsinsörja inuti som är mums... =)
    Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19
    Charro skrev 2008-01-07 10:01:31 följande:
    Billiga blöjor denna vecka Så nu fyller iaf vi på vårt lager här hemma.
    Tack för tipset köpte 2 paket jag å men tyvärr är de lite stora än för min lill tjej men de bra att samla på =) för om några veckor blir de bra =)
    Det kubike på.....
  • Lizard19

Nu var det ett tag sen jag var på lidl... Måste dit i helgen och handla lite =)

Hmm har inte fått reklam på ett tag från lild...

Det kubike på.....
Svar på tråden vi som handlar på Lidl