Inlägg från: 20080707 |Visa alla inlägg
  • 20080707

    barn i juli -08

    Tjo ho! Fantastiskt! Då ska man bli far för första gången!
    jag Längtar som fan! det var en otrolig lycka blandad med förtvivlan för vad allt som kommer ske! var tvungen att tala om det för nån för vi har kommit överens med att inte säga något till nån förrän till jul. så jag kommer att ej presentera mig på min sida förrän den 25/12. söker även nya vänner Killar som tjejer att chatta och pm:a olika erfarenheter med ända fram till BF 080707

  • Svar på tråden barn i juli -08
  • 20080707

    kom igen nu... det måste väl vara nån mer än jag och min sambo som ska ha i juli?

  • 20080707

    fan vad gott! grattis alla! visste väl att det var fler än vi:)

  • 20080707

    Hej peter 07 och välkommen! jag kan säga till dig att det e hur lugnt som helst på inskrivningen... ja va på det i fredags och de var mest en massa info man fick då. så du kan ta det lugnt.. själv så gick vi in i vecka 11 idag och det känns mer fantastiskt för varje dag!

  • 20080707

    kom att tänka på att jag inte grattat och hälsat välkommen till mtj och leo. så grattis och förlåt att jag inte gjort det tidigare det var inte min mening, vill ju att alla ska känna sig välkommna.

    tanken är att jag ska utveckla tråden senare när jag gått ut "public" med allt de här, så skriv upp er nu här fäder så ska vi göra en rejäl "ring" sen när vi kommit ut en efter en..:)

  • 20080707

    Hej anders! grattis och välkommen! det kommer säkert att gå vägen.. jag håller tummarna för Er.

  • 20080707

    anders 1974 skrev 2007-12-14 12:08:10 följande:


    Tackar!!! Ringde BM idag och fick lugnande besked angående våra små problem. Allting ser bra ut! Blir en kul julafton. Ska berätta för familjerna då... :)
    Det var ju skönt för Er! kul! Vi har tryckt t-shirts som det står blivande morfar osv på, som alla ska få i julkllapp:)
  • 20080707

    hej sam valentin och grattis själv! kul! då är det dig som vi andra ska fråga om saker och ting alltså, du som har erfarenheten. för vad jag har förstått så är vi nästan allihopa första gångsfäder här..:O)

  • 20080707

    hej daniel! ett stort grattis och välkommen! här kommer förhoppningsvis tråden att utvecklas desto närmare vi kommer men vi får se vad som händer..

  • 20080707
    Cyberdansken skrev 2007-12-29 20:56:28 följande:
    Jag skriver väl upp mig här med då, ska också ha i Juli.För min del blir det bio-barn nr 7 + ett bonusbarn, så jag kan sedan titulera mig 8-barns pappa. Äldsta barnet 16 år.
    grattis cyberdansken!
    vilken grej, nummer 8 alltså.. det är ju bara att dra igång ett knattelag i fotboll, cyberdansken IF får man fråga hur gammal du är?
  • 20080707

    Tänkte också att de vore kanske trevligt att veta var alla är ifrån...
    Själv heter jag Niklas är 25 och bor i Bäckefors, Dalsland. och beräknad nedkomst är ca 7/7

  • 20080707
    Cyberdansken skrev 2007-12-30 02:24:08 följande:
    44. Två från ett tidigare äktenskap, ett bonusbarn, som är som min egen, hans pappa är inte närvarande, samt 4 flickor och en i dock nu då. Så allt i allt 2 pojkar och 5 flickor nu. Sen får vi se vad det blir härnäst.
    Vad ska man säga.. jag är mäktigt imponerad! Är inte heller så noga med könet utan hoppas bara på 10 fingrar & 10 tår
Svar på tråden barn i juli -08