Propavan vs Imovane
Nån som provat bägge två? Någon som provat någon av dom? Hur var det för er?
Fick ni biverkningar? löste sig sömnen?
Nån som provat bägge två? Någon som provat någon av dom? Hur var det för er?
Fick ni biverkningar? löste sig sömnen?
Jag har testat båda två och visst kunde jag sova men jag kände mig konstigt nog aldrig utvilad.Biverkningar fick jag inga dock. Om jag inte minns fel nu så är väl Imovane en insomningstabl medan Propavan är till för en mera stabil sömn dvs för dom som vaknar flera ggr per natt
Testa Melatonin istället. Helt naturligt och för en gångs skull slippe rman bicverkningar och är utvilad dagen efter!
Be läkaren om det.
Propavan är sömntabletter,
Imovane är insomningstabletter...antar att det är "järnsmaken" du menar?
Har du svårt att somna lr sova,lr bägge?
Propavan: har inte funkat alls på mig, varken nån effekt eller biverkningar.
Imovane: Funkar jättebra, sover bra på dem och pigg och utvilad dagen efter, enda biverkning har varit muntorrhet ibland. Tar inte nu när jag är gravid och ghör annars uppehåll var 3:e-4:e natt för att inte bli beroende.
Inte direkt trött men den där känslan av att man går lite med huvudet i en glasbubbla eller vad man nu brukar säga fast jag har lite svårt att komma ihåg exakt hur det kändes eftersom jag var ca 18 år när jag åt det och nu är jag 29 så det var ju inte igår precis Synd att du ska behöva äta sömnmedicin överhuvudtaget, du får föreslå för din man att ni ska ha sex varje kväll istället så att du blir lite seg och avslappnad -det uppskattas säkert