Prematurbarn födda hösten/vintern 2007!
Jag fick en son 20 augusti i år som föddes i vecka 35. Kanske inte så sent på året, men ändå. Låg också på neo iHelsingborg då han föddes. Var där i 2 veckor sen fick vi permission.
Jag fick en son 20 augusti i år som föddes i vecka 35. Kanske inte så sent på året, men ändå. Låg också på neo iHelsingborg då han föddes. Var där i 2 veckor sen fick vi permission.
Allt är bara bra med vår lille kille nu! Han växer som bara den. Han väger nu snart 6 kilo och är 62 cm. lång.
Hur går det för er son?
Vad tyckte du om personalen på neo? Tyckte de flesta var fantastiska, visst skaffade man sig några favoroter med =)
mamma på vift skrev 2007-12-01 22:39:15 följande:
Jaha, ja det kanske han var. Tänkte bara på hockeygirls son som då var större men föddes ungefär samtidigt.
Nellies matte skrev 2007-12-02 21:00:26 följande:
Länge sedan jag skrev på tråden här. Hoppas att allt är bra med er alla och att ni får en bra jul. Bara en vecka kvar nu. Har gått så fort. Nu har man nästan glömt när lilla pyret kom till världen och allt jobbigt som hände då.
Linda med 5 skrev 2008-01-07 18:02:57 följande:
Då är det alltså så att de flesta prematurer knorrar. Kul att höra att det inte bara var Theo =) Kan jag berätta det för min syster som "mobbat" honom för knorrhanen och knorris hahaha