• Anonym (Blä)

Flytningar som vatten? Vad är det?

Ibland rinner det till. Känns som när någon har kommit i en och det rinner ut spermier. Men detta är det inte som sagt!

Bara helt så där kan det rinna till och det är som tjockare vatten (jättetunn flytning?)
    Någon som vet vad det är?

• Svar på tråden Flytningar som vatten? Vad är det?
  • Anonym (Blä)

Men nej. Det är inget sånt!

• Anonym (Laban)

Kanske är det en försenad fontänorgasm.
    Du får nog precisera dig lite med mer onfo om du ska få seriösa svar.

• Anonym (också)

Anonym (Laban) skrev 2007-11-30 12:00:12 följande:

Kanske är det en försenad fontänorgasm. Du får nog precisera dig lite med mer onfo om du ska få seriösa svar.
    Jag förstår vad du menar, tycker inte alls du förklarade dåligt.

Så där har jag också ibland, vet inte vad det är faktiskt.
  • Anonym (Laban)

Anonym (också) skrev 2007-11-30 12:52:29 följande:

Anonym (Laban) skrev 2007-11-30 12:00:12 följande:
    Jag förstår vad du menar, tycker inte alls du förklarade dåligt. Så där har jag också ibland, vet inte vad det är faktiskt.
    Vad jag menar är precis vad du skriver. Att du inte heller vet. Och ingen av er kommer at få veta heller om ni inte preciserar och ger lite bakgrundsfakta. Typ om det är efter sex, eller om det är när ni tränat. eller ätit, ansträngt er m.m. Det klart att den som har det likadant förstår precis hur det känns
  • Anonym (Blä)

Laban: Tagga ner...

Det kan komma när som helst! En vanlig dag när jag står och sminkar mig, bakar.. Som sagt, när som helst. Men som det verkar har det inte alls med sex att göra. Fast jag inte har haft sex på flera dagar kan det komma. Så det har inte med det att göra. Jag kan inte förklara mer än så, för det är bara som jag säger: Rinner lite tjockare vatten, IBLAND.

• Anonym

jag förstår vad du menar, och jag har det också ibland, faktiskt så har jag haft det de senaste dagarna, väntar på mensen, som är försenad så jag tror jämt att det är mensen men när tittat efter och det är vattniga flytningar..

• Anonym (också)
    Anonym skrev 2007-12-02 23:18:23 följande:
    jag förstår vad du menar, och jag har det också ibland, faktiskt så har jag haft det de senaste dagarna, väntar på mensen, som är försenad så jag tror jämt att det är mensen men när tittat efter och det är vattniga flytningar..
    ja precis det känns som att man fått mens!
  • Änglatuss

jag brukar ha väldigt vattninga flytningar samma dag som ägget släpper, dagarna innan är dom rikligare också men sen blir dom mera vattninga...

så ägglossning?

• Anonym (också)
    Malmöbo skrev 2007-12-02 23:27:32 följande:
    kanske ägglosning????
    Fast det är så hela tiden nästan, alltså utspritt över hela månaden. Dessutom äter jag p-piller så jag har inte ägglossning. Brukar det förresten inte vara slemmiga flytningar då?
  • Anonym
    Anonym (också) skrev 2007-12-02 23:31:14 följande:
    Fast det är så hela tiden nästan, alltså utspritt över hela månaden. Dessutom äter jag p-piller så jag har inte ägglossning. Brukar det förresten inte vara slemmiga flytningar då?
    håller med dig, ägglossningen är inte vattniga flytningar, utan mer slem.

Sen så är det som jag lite då och då och som jag har nu precis innan jag väntar på att min mens ska komma, men det kanske bara är så att vissa kvinnor har det och andra inte,
    precis som att några har mensvärk andra inte
  • 242

de e ju vanliga flytningar

mina sådana är ännu värre nu pga att ja e gravid:(

• Anonym (hmm)

kan man göra nått åt de så man får mindre flytningar?
    om de luktar lite, va kan de då vara, typ som sperma? kliar inget så tror inte på svamp...

• Anonym (water)

sådär har jag också

• Anonym (Blä)

ÄL är det inte, för jag har inte haft det på 8 år
    Dock slutade jag med p-piller för en månad sen och är nu gravid (fort gick det!) och sedan dess har jag inte märkt av några vattenpölar

Svar på tråden Flytningar som vatten? Vad är det?