vilken frisyr passar mig`?
Ja nu har ja klippt mig, snyft, undrar bara vilket ja passar bäst i., bilder finns i mina bilder,
Ja nu har ja klippt mig, snyft, undrar bara vilket ja passar bäst i., bilder finns i mina bilder,
hmm d va svårt skratt båda 2 bilderna va bra
Långt var bättre. Du ser så gammal ut i kort hår. Jag vet hur tråkigt det blir när man inte är nöjd. Jag såg ut som hell i kort hår. Nu har jag fått långt igen. Puh!
Jo ja ville bara ha topparna klippta men ne då de e bättre me kort då ser håret friskare ut, visst de e ett helt annat hår, tjockt inte tuvigt, fäller inte alls nu, "inte va ja märkt";)
trivs ändå i de men saknar mitt låånga hår, snyft;)
Men de växer ut igen
Ja, mitt har ju växt ut nu också. Det brukar ju gå fort!
Frisyren ser lite "tjock" ut..(bred frisyr) tror att du skulle trivas bättre om du "klippte in" frisyren mer, och även flikar frisyren liten in mot ansiktet. Det ramar in ansiktet mer..blir mer enhetligt.
Sedan med lite ny färg eller slingor kan göra mycket. Färg osv är "halva" frisyren tycker jag.
långt
Långt..Det är svårt med frisyrer.Jag funderar på att klippa av mitt hår igen trots att jag vet att jag ALLTID ångrar mig!Ska försöka motstå drömmen om en kortare snygg frisyr....
Med din ansiktsform skulle du passa bättre i en ännu kortare frisur.Lite uppklippt.Lite färg/slingor som piffar upp
Korta, för det ser friskare ut, det långa var lite tunt i ändarna tycker jag. Men du skulle nog försöka göra mer av en frisyr av det, för nu ser det bara "kapat" ut. Klippa in det lite. Annars verkar du ha väldigt fint, tjockt hår.
du fick ju tjock och fint hår när du klippte det! men låt det bara växa några centimeter till så ser det kanon ut!!
ännu kortare om jag fick bestämma..
Tackar så mycket för era fina svar, blev glad.
vill helst inte ha de kortare nu blir så kallt:)
ska låta de växa lite till o sen klippa det i etapper om ni förstår"
Jag tycker också att det kortare såg mer "friskt" ut. Sen tror jag att det hade blivit mer liv i det om du hade haft lite nya slingor i lite olika färger, de flesta hår som är färgat i bara en färg har ju en tendens att bli lite "mössigt" (som i hatt alltså, inte gnagaren )
jo ja hade planer på färning o så, men har inte pengar ti de, o slingor kan ja inte fixa själv, får väl bli efter nyår,
Jag tycker att du skulle passa bäst i halvlångt hår, en bit nedanför axlarna bara, inte för kort och inte för långt helt enkelt. Tyckte inte något av korten, dvs frisyrerna, visade din bästa sida. Tycker absolut INTE att du ska klippa kortare som någon sa.
Tycker även att du ska ge upp det röda håret och istället färga det chokladbrunt t ex med lite varmare kopparslingor i eller guldiga slingor, då blir ditt ansikte varmare.
Gud förlåt många inlägg , men du skulle även tjäna på att tunna ut håret lite, det är för fluffigt tycker jag, gör att du ser rundare ut i ansiktet. Be frisören tunna ut det lite, gradera lite