• Anonym (Nyfiken)

Vilka här har testat droger ?

Som rubriken lyder, Vilka här har testat droger ?
    Tror mer folk än vad man tror har testat så vad har DU testat? och vad tyckte du ? ... EN gång aldrig mer ? eller har du fortsatt?

Inkluderar då INTE alkohol och cigaretter... ( fast de hör till forumet droger )

• Svar på tråden Vilka här har testat droger ?
  • Anonym (Friday)

Jag har provat hasch, mariujana, amfetamin, kokain och LSD.

Använder inte och har aldrig använt droger regelbundet - kokain gav det bästa ruset.

• Anonym

Jag har testat/använt marijuana, hasch, svamp, LSD, 2cb, kokain, amfetamin, diverse tabletter samt lagliga alternativ. Jag gillade LSD bäst. Vissa har jag bara testat en gång, andra fler.

• Anonym

Jag har tagit chack elle hur de stavas.
    Det va typ den gladaste dagen i mitt liv!
    Va ute o festade o pratade med allt o allt, till o med dom som ja hatade o va osams med. Fy fan va glad man blev av det!!

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2007-11-30 18:09:52 följande:
    Jag har tagit chack elle hur de stavas.Det va typ den gladaste dagen i mitt liv!Va ute o festade o pratade med allt o allt, till o med dom som ja hatade o va osams med. Fy fan va glad man blev av det!!
    låter mer som exctasy hehe =)
  • Anonym (gravid)

Jag har i min ungdom testat cannabis och amfetamin. Samt benzodiazepiner som ju är läkemedel. Tyckte amfetamin var underbart men valde ändå att inte ta det mer än 3-4 gånger av rädsla för att bli fast.

• Niinii

Hehehe, de flesta har nog testat någon olaglig drog tror jag?

• Niinii
    Anonym skrev 2007-11-30 22:27:40 följande:
    Har du testat ninni?
    Jag kan inte posta inlägg som anonym, så jag vill inte svara på det. Men det är väl ingen hemlighet egentligen.
  • Anonym (sub)

Har testat marijuana och Subutex. Tycker inte majja ger speciellt mycket, Subutex gav ett skönt rus men sen kom det jäkla opiat-illamåendet och då var det inte lika kul längre.

Svar på tråden Vilka här har testat droger ?