• K som i katt

Trolltyg i tomteskogen

Ja, vart denna kultförklarade serie som länge var betraktad som förlorad i upphovsrättsliga korridorarkiv tog vägen har stötts och blötts i otaliga fora. Var finns svaret - på Youube förstås. Där lär ju valet av världens mäktigaste människa också avgöras. Känner dock inte igen berättarrösten i denna version. Vissa röster är kvar, andra är utbytta. Det var ju t ex Kjelle Bergqvist som gjorde Tor när det begav sig.

">

• Svar på tråden Trolltyg i tomteskogen
  • malinka2

Ha ha varje gång vi försökt se trolltyg på datorn har datorn pajjat. Nu har sprillans ny så jag vågar inte klicka på länken Men åh så bra den är!!!

• fenurila K o L t

Har orginal version på dvd så den skall fram nu i December

5 barnsmamma (-01 -02 -04 -06 -07)
  • Vindfall

Fantastisk!

-Tooor!
    -Åh Liiisaa!

- Öh morsan, en hel tomtearme!
    - Ser du inte skillnad på tomte och en svamp!

- Nu ska jag göra mig vackeeer!

• Zenobia

Åhh den är juh så bra, den ser vi också till jul, har den på datorn =)

• Beckiz86

Helt och hållet bara ÄLSKAR Fjant =D

"Var e Fjant!?"
    -"Här mamma!"

haha =D

• Tirre

Den är ju så bra!

DVD-versionen finns ju att ladda ner på en känd sida, men jag vet inte om man får länka till sånt här...

***** Bella 070201 & Gabriel 031122 *****
  • Idris

åhhhhh vilken sida då? du kan väl skicka ett diskret mail till folk!!!
    jag vill gärna ha mail :D

• Tirre
    Idris skrev 2007-12-05 22:49:02 följande:
    åhhhhh vilken sida då? du kan väl skicka ett diskret mail till folk!!!jag vill gärna ha mail :D
    Har mailat dig
    ***** Bella 070201 & Gabriel 031122 *****
  • Idris

:) jag tankar för fullt. Älskar denna film

• MinnY

Tirre kan du maila mej också.. vare kanon snällt. min syster har letat efter filmen i flera år men har inte lyckats hitta den. detta vore den perfekta julklappen till henne:)

• Luciole

K som i katt: Tack för påminnelsen! Jag älskade den filmen men hade ändå glömt bort den. (Nu kollar jag Youtube-länken.) Nu måste jag skaffa hela filmen. På ett eller annat sätt...

• MinnY

Tirre- tack så jätte mycket för mailet nu blir syrran glad och förvånad tror jag

Svar på tråden Trolltyg i tomteskogen