• AnnanAnna

Tights för gravida

Är det någon som har sprungit på tights med hög mage någonstans? Typ som mammabyxor fast tights... Ni förstår säkert vad jag är ute efter .

Inte vanliga tights alltså utan sådana som man kan dra upp till hakan... Tycker de vanliga rullar ned hela tiden nu, plus att de skär in lite i magen och det är inte speciellt skönt!

Skriv gärna vilken affär (jag bor i Sthlm så det är en klar fördel om affären finns där) och vad de kostade .

• Svar på tråden Tights för gravida
  • Kiina

Jag köpte ett par jättesköna för ett par veckor sen.
    H&M i Västerås.
    Kostade typ 98:-

• Åsa med 3

Jag undrar också...har letat men inte hittat...Det jag kan tipsa om är att "vända" på dina vanliga tights så att rumpan är där magen ska vara, om du fattar..."rumpsidan" rymmer mycket mer än den vanliga sidan. Provade själv igår och det var riktigt bekvämt...

Som gravid får man nämligen inte vara sexig, så sexiga och snygga kläder finns typ inte alls att hitta *suck*

Lycka till! /Å

Laban, vi längtar efter dig!
  • LHUF

köpte också på hm. men dom var bra i början, nu tycker jag dom har släppt lite i resåren. Men kolla där eller på lindex eller på de speciella gravidbutikerna i sthlm, typ mama mia på humlegårdsgatan, growinlife på karlavägen..

• Kiina

Dom jag köpte är "mamma-tights"
    Dvs man har rumpan bak och magen fram

• cream tea

Har också nyligen köpt mamma-tights på hm. De är bra tycker jag. Kostade inte så mycket. De går förvisso inte ända upp till hakan, men över magen iaf....

• Lenelin

Såg häromveckan att det finns på Lindex också. Bland strumpbyxor och sånt.

• lin83

Finns på pop oxå, de e dyra fast väldigt sköna!

Svar på tråden Tights för gravida