• mamarazzi

Vi som blöder/färgade flytningar nr 6

Någon med råd? Plussade i torsdags (på BIM) och idag fick jag en brunaktig flytning. Inte blod men ändå som i början av mensen. Sen dess har inget kommit.

Vet ni hur dax man kan göra VUL? Jag är mest orolig för att detta ska dra ut på tiden så jag går med något i magen som inte är något!

• mamarazzi

passionsfrukten: Men om du fick tid imorgon för vul så kan man ju iallafall göra det i den veckan du är.

• mamarazzi

Skulle gå in och skriva att jag fått mf (eftersom jag blöder) och så läser jag vad Curlieskrivit! Jag som har bestämt mig för at det är mf och tänkte festa loss på fredag!

Hur länge blödde du? 1 dag? Vilken vecka är du i nu? (jag är i vecka 5)

• mamarazzi

Curlie: OJ! Jag borde kanske ringa BM... Har inte ont och störtblöder inte.

• mamarazzi

Linis: Var bor du? Jag bor i Lund och där fick jag tabletter som gjorde att blödningen satte igång och att det kom ut. Kan det vara ett alternatvid för dig?

• mamarazzi

lillasysteryster: Nej men gud!! Jag är sååå ledsen för er skull. Vilken vecka var du i?

Tänkte själv bara gå in här och skriva att jag nu testar negativt så nu känns det skönt att det är över. Känns nästan fånigt att skriva nu då jag bara var i vecka 5...

Svar på tråden Vi som blöder/färgade flytningar nr 6