• sacras

Vi som blöder/färgade flytningar nr 6

hej

jag fick enorm mensvärk igår & idag började det blöda. Ungf som "vanlig" mens. Är hyperorolig! Fick tid ikväll på Gyn för koll.
    Är det vanligt att det blöder (har ej läst tråden så noga än)? Är i v.13 & första barnet.

• sacras
    lillamilla75 skrev 2008-02-21 20:07:43 följande:
    Hur gick det hos Gyn??Själv var jag på VUL idag och hjärtat slog Sååå underbart att se efter den kraftiga blödningen och smärtan jag hade i söndags Bönan var 3-4 mm som den ska vara i den här veckan, är i v. 6+1 idag Det var klart mycket skönare att se bönan idag än i söndags för då var jag ju i en annan värld, idag var jag ju mer närvarande. Fick tid för ytterligare ett VUL om 3 veckor.
    nä det gick inge vidare =( de konstaterade missfall & så fick vi åka hem, varit jobbiga dagar. Märkligt att de på gyn inte sa ngt mer liksom, man har ju tusen frågor om allt nu. hur länge ska man blöda, vad det beror på osv.
    Å min BM är på semester så inga svar där heller.
    Känns skit att när man redan mår dåligt måste man ringa och BE om en tid för att få svar. dåligt att de inte ens kunde förklara /berätta eller vad som helst är vi var där inne *klagar av mig*
Svar på tråden Vi som blöder/färgade flytningar nr 6