• Junipingla

Långpanna?

Jag har en husqvarna spis och den långpannan som fanns där när vi flyttade in är på tok för liten, jag kan inte sätta in den i sidogallerna utan måste ställa den på gallert för att använda den.
    Vart får man tag i nya långpannor? Någon som vet vart jag kan få tag i en idag?

Viktblogg: 56kilo.se -24.1 kg | Hus & Inredning: fullthus.se
  • Svar på tråden Långpanna?
  • Mint

Jag skulle testa på affärer där de säljer spisar av samma märke som den jag har. Alltså en Husqvarna-återförsäljare.

• Junipingla

Ja jag är väl rädd för det.. antar att priset blir därefter då också. tack för ditt svar!
    Hade hoppats att de fanns på andra billigare ställen.

• guldlockis

Rusta har ju börjat med vitvaror. De kan ju ha rätt mått.
    Kanske bättre pris också...eller tex. Cervera har ju kökstillbehör, men vet inte om de har långpannor.

Junipingla skrev 2007-12-02 08:46:53 följande:
    Ja jag är väl rädd för det.. antar att priset blir därefter då också. tack för ditt svar!Hade hoppats att de fanns på andra billigare ställen.
  • Junipingla

Tack för tips!!

guldlockis skrev 2007-12-02 08:51:52 följande:
    Rusta har ju börjat med vitvaror. De kan ju ha rätt mått.Kanske bättre pris också...eller tex. Cervera har ju kökstillbehör, men vet inte om de har långpannor.
  • norgesessan

vill också veta...vill ha fler, och den platta börjar bli så ful (flagnar av sig). Jobbigt att julbaka när man bara har en platt och en djup att varva med...

• norgesessan

jag har faktiskt drömt om detta en gång, jag var inne i en j'ttestor affär (typ mäbelaffär) och dom hadde alla möjliga varianter av långpannor...alla möjliga mönster..Det visar kanske hur desperat jag är

• Junipingla

Ha ha!! Säger en del ja :)
    Vi får hoppas vi får lite fler konkreta tips här! Annars kanske det bara är att knata iväg till en fackman :(

norgesessan skrev 2007-12-02 09:06:03 följande:
    jag har faktiskt drömt om detta en gång, jag var inne i en j'ttestor affär (typ mäbelaffär) och dom hadde alla möjliga varianter av långpannor...alla möjliga mönster..Det visar kanske hur desperat jag är
  • sommar2001

Du kan gå till vilken som helst som säljer electrolux, electrohelios eller husqvarna. Du kan även kontakta de som har servicen på dessa produkter där du bor.
    Har jag inte fel kostar en ny 400-500:-

• Junipingla

Tack!!

sommar2001 skrev 2007-12-02 13:28:30 följande:
    Du kan gå till vilken som helst som säljer electrolux, electrohelios eller husqvarna. Du kan även kontakta de som har servicen på dessa produkter där du bor.Har jag inte fel kostar en ny 400-500:-
  • Vivaldi

Jag fick tag på en ny på bakom vårt SIBA där det stod gamla spisar ....frågade om jag fick norpa ett par långpannor å det fick jag.
    Varför inte kolla på återvinningstationen där man lämpar av spisar mm. Där fick jag tag på en ny dörrhylla till min kyl!
    Lycka till!

Svar på tråden Långpanna?