Vi som har blivit gravida efter ivf del 3
Hej tjejer,
Här kommer fortsättningstråden för oss som blivit gravida efter ivf behandling del 3.
Hej tjejer,
Här kommer fortsättningstråden för oss som blivit gravida efter ivf behandling del 3.
OK, jag är med!
Godmorgon tjejer,
Ja det här med namn är ett gissel, vi vägrar konsekvent att säga vilka namn vi funderar på just för att slippa kommentarer..
Fismamman - jag gillar kerstin jättemycket! Men ett par vänner döpte till det alldeles nyss...
JAg är trött i dag efter middagen i går, man orkar inte riktigt på samma sätt, jag satt inte på hela dagen och det kändes, så i dag skall jag gotta mig i soffan, ta en promenad med hunden och fika hos ett par vänner, mysigt.
Ha en skön första advent alla,
kram
Hej allihopa.
halloj... här är jag!
städdag i dag... sambon gör det mesta.. jag stryker gardiner och "pysslar" härligt...
skulle verkligen vilja ha snöööö nu. jag längtar! kommer inte ihåg när vi hade snä på julskyltningen sist! det är ju bara för tråkigt att gå där när det regnar!!!
hoppas ni alla har en trevlig första advent oberoende av vädret!
Hej, jag har alldeles nyligen plussat, är ni andra nya eller långt in i graviditeten?
Grattis! Jag är i v6 så det är nytt för mig med. haft lite blödningar nu till och från. Hoppas det finns en liten kvar där inne i min magen.
Nu har jag en bulle ugnen alltså en lussebulle hahaha
Elias Emil skrev 2007-12-02 12:31:18 följande:
Jag är i v5 plussade i onsdags.
Jag har kommit så pass långt som v.29
hej å´välkommen! jag gick in i v26 i fredags...